“God mad og udsigt”

Køkkener: International
Velegnet til: Smuk udsigt, Romantisk
Velegnet til: Smuk udsigt, Romantisk
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Absolut et besøg værd, fantastisk udsigt og god slå carte eller buffet efter eget valg. Børnene har mulighed for at lege i sandet også...

Tak, 431andersr

Anmeldt 26. februar 2019 fra mobile enheder

Lækker vestlig mad, og beliggenheden tror jeg ikke findes bedre! Vi spiste aftensmad som de serverer fra kl 19, mens vi nød solnedgangen.
Kan klart anbefales hvis man vil have vestlig mad.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Haddaden
Anmeldt 4. februar 2018 fra mobile enheder

Fantastisk lokation, på stranden, restaurant med lounge stemning. Lækkert mad og alsidigt menukort. Kvikt og venligt personale. Om aften er der levende musik, de dage vi besøgte stedet var der et orkester med en sangerinde med en fantastisk stemme. Alt gik op i en højere enhed, en specifik aften vi var der lækkert mad, fantastisk solnedgang, derefter måneformørkelse krydret med god musik, og udsigten over vandet hvor fiskerbådes lå i horisonten med deres grønne lys. Helt fantastisk

Dato for besøg: januar 2018
Tak, LeneN130
Anmeldt 15. marts 2017 fra mobile enheder

Vi ventede meget lang tid på vores mad og have to sultne drenge. Det tog næsten 1 1/2 time. Priserne for maden er også meget høj. Men fungerer godt som bar og ligger meget flot på stranden.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Jakob B
Anmeldt 22. februar 2017 fra mobile enheder

Rigtig hotel restaurant, hvor maden koster 4-5 gange så meget som udenfor resortet - uden at være bedre. Men stedet ligger godt, har band og forbavsende billig øl, og er oplagt som bar.

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, 945evae

Rejsende, der kiggede på Cba, kiggede også på

Kuala Teriang, Langkawi

Har du været i Cba? Fortæl om dine oplevelser!