Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (5.385)
Filtrer anmeldelser
5.385 resultater
Medlemsvurdering
2.376
1.974
627
245
163
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.376
1.974
627
245
163
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 5.385 anmeldelser
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Der er ikke noget galt med hotellet, men for os ikke lige det rette sted.
Generelt: dejligt, rent og god service -

stranden med hvid sand og lavvandet. Dog stikker det når du bader og især efter, hvor børnene græd da det gjorde ondt.

Ligger meget outsides fra alle butikker og shoppingmuligheder, så hotellet sætter priserne meget dyrt. Frokostpriser: pizza 40 rm, lille sandwich 40 rm osv. (Til sammenligning spiste vi alle fem på kfc i kuah inkl. Drikkevarer for 65 rm) det var hvad vi betalte for 1 person her på hotellet

Der er langt fra værelserne til poolområdet. Du bestiller en lille vogn der henter dig efter 10 min og kører dig til reception, pool mv. Så husk alt hvad du skal bruge inden du går fra huset

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
3  Tak, veilgaard
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ManagementBLR, Front Office Manager hos Berjaya Langkawi Resort - Malaysia, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. februar 2017
Google Oversæt

Dear veilgaard,

Greetings from Berjaya Langkawi Resort !

Thank you so much for your recent stay and kind review. Your comments, both positive and constructive, are appreciated in order to ensure that we provide a total memorable experiences for all our guests and rest assured that your feedback will be passed onto the relevant sections for immediate review.

Once again, we're sorry that we were unable to exceed your expectations in certain area but we hope you will grant us the opportunity of returning to visit us in near future.

Thank you

Hasnul Yakin Mohammed
Front Office Manager
Email: Langkawi.Rsvn@berjayahotel.com

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Denne resort er både fantastisk for familier med børn og for par. Stor resort med mange faciliteter. Hyggeligt med hytter midt i regnskoven dog var der mange insekter og krybdyr der hurtigt kan gå ind på værelser. Fantastik morgenmads buffet med mange muligheder. 5 forskellige restauranter. Dog var det irriterende at man skulle vente på en shuttle hver gang man skulle ud. Det kan tage op til 10-15 min om morgen.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Gof T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ChrisNBLR, General Manager hos Berjaya Langkawi Resort - Malaysia, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juli 2016
Google Oversæt

Dear Guest,
Greetings from Berjaya Langkawi Resort !
Thank you for giving us a review after your recent stay with us.

We are happy to hear that your overall stay was a rather enjoyable and pleasant one indeed. Your comments about the shuttle service frequency is well noted as we will strive to make the necessary improvements here. We do apologise for the inconveniences caused.

In the meantime, please do not hesitate to contact us directly if we can assist with anything else as we look forward to be able to serve you again in future.
Thank you.

Sincerely,

Chris Niuh
General Manager
Email : Langkawi.Rsvn@berjayahotel.com

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. marts 2016

Vi rejste med to børn på 2 og 4. Der var det sædvanlige problem med at børnesengen ikke var stillet frem (tror det var fordi de flyttede vores værelser til nogle tættere på hovedbygningen), men det blev ordnet efter et opkald til receptionen. De ordnede forøvrigt alt hvad vi måtte have af problemer.
Det er et stort resort, så der kører shuttles der transporterer en rundt. Man skal regne med at spise på hotellet da det eneste i nærheden er Oriental Village, som har et mindre udvalg af restauranter.
Poolen var super god.
Eneste minus er at børneklubben koster en del penge at deltage i.

  • Overnattede: marts 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, bosund
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 27. februar 2016

Boede en uge på Berjaya Langkawi Resort , dette er et meget stort resort hvor husene ligger i regnskoven, hvor man skal passe på aberne de vil gerne rode værelserne igennem,hvis i ikke lukker terassedøren.
Enorm forskellig artet morgenbuffet.Flere restuaranter på resortet som er ok. (ikke store kulinariske oplevelser) men priserne er pænt høje.
Stort flot pool område, Vandet i havet ikke særlig klart da vi besøgte stedet i November.

Værelsestip: Bestil et værelse tæt på receptionen.
  • Overnattede: november 2015, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, JensPeder N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Vi var 17 personer afsted, vi havde 8 hytter i rainforest området. Ulempe vi boede meget spredt. Vi ønsker at bo nær hinanden. Og vi havde booket 12 måneder tidligere. Jeg vil ikke vende tilbage til berejaya, vil næste gang bo inde i byen, savner liv på berejaya. Lækker morgen buffet. Vi spiste på på pan-thai, 5 af vores venner blev syge dagen efter. De har dog kompenseret med at refundere pengene for de syges mad.

Overnattede: februar 2016, rejste med venner
1  Tak, DanDamgaard
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ChrisNBLR, General Manager hos Berjaya Langkawi Resort - Malaysia, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. februar 2016
Google Oversæt

Dear Guest,
Greetings from Berjaya Langkawi Resort !
Thank you for the invaluable feedback after your recent stay with us.
It is with such feedback that allows us the opportunity to gauge where we stand with our service delivery and product.

On behalf of my team and I, we do apologise once more for the inconveniences experienced during your stay especially with regards to the upset stomachs. However, I do find it rather perplexing that other guests did not experience similar concerns as well after their meals as everyone ate at the same venue.
Nevertheless, I have highlighted your comments to our kitchen team once more to ensure that the necessary precautionary measures are in place to maintain the food quality standards we have in place here.

In the meantime, please do not hesitate to contact us directly if we can assist with anything else. My team and I do look forward to be able to serve you again in future.

Thank you.

Sincerely,

Chris Niuh
General Manager
Email : Langkawi.Rsvn@berjayahotel.com
Tel : + 604 959 1888


Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser