Himmelbroen i Langkawi

fra 71,80 $
fra 60,00 $
fra 41,03 $
Anmeldt d. 28. januar 2019 fra mobile enheder

Når man endelig får vovet sig ud på broen, efter den fantastiske tur i svævebanen, venter en helt unik udsigt. Kan absolut anbefales.

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, Henning S
Anmeldt d. 3. januar 2019 fra mobile enheder

Er et must, når man er på Langkawi. Kabelbanen derop kan være en udfordring, hvis man har højdeskræk. Det samme gælder selve broen.
Det åbner klokken 9:30 i weekends og senere øvrige dage. Det er en god ide at komme tidligt. Fra ca. kl. 11:00 begynder der at være mange besøgende og lange køer, især hvis der er ankommet et cruiseskib på dagen.
Der er et lille tog, som kører det sidste stykke ned til broen. Er der lange køer, kan man undgå køen ved vælge at gå på trapperne derned. Det tager ca. 10 minutter, men det kan alligevel godt være lidt hårdt pga. varmen og mange trin. Man køber særskilt billet deroppe. Gåturen er billigst.
Tag turen først på ferien på en dag med klart vejr. Det er ikke samme oplevelse ved overskyet.
Billetten til kabelbanen giver også adgang til morsomt 3D studio.

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, 279larsh
Anmeldt d. 18. juli 2018

Vi kom desværre op på toppen på en meget overskyet dag. Faktisk regnede det på vej op med gondolen og SkyWalken var lukket. Det holdt op med at regne og vi købte billet til broen (5 ringit). Man skal gå af en lang smal skovsti/trappe for at komme ud til broen. Alternativt køber man billet til en lille "sporvogn" der triller ned af bjerget til broen (15 ringit).
Desværre kom vi på en meget overskyet dag så udsigt var der ikke meget at, men man får alligevel god fornemmelse for hvor høj broen egentlig er!

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, MadsDK
Anmeldt d. 26. marts 2018

Alt fungerer perfekt og det er et must at komme derop når man er på Langkawi. Smuk udsigt og fantastisk at møde så mange forskellige folkeslag og tale lidt med dem i køen. Husk at billetten også giver adgang til 3 D museet på stedet, også en dejlig oplevelse.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, bsjsbilleder
Anmeldt d. 6. marts 2018

Cable car op på toppen - skøn tur derop og som ekstra en tur på himmelbroen, et godt råd herfra er- tag helt op og gå ned så er trapperne ikke så slemme (meget uens trin), men en oplevelse man ikke skal snyde sig selv for

Dato for oplevelse: marts 2018
1  Tak, Bent321