Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotel Granada Johor Bahru
Hoteller i nærheden
Somerset Puteri Harbour Iskandar Puteri(Johor Bahru)
103 $
74 $
Official Website
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Somerset Medini Iskandar Puteri(Johor Bahru)
96 $
77 $
Official Website
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
Amari Johor Bahru(Johor Bahru)
69 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
Thistle Johor Bahru(Johor Bahru)
68 $
63 $
Agoda.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
75 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
100 $
83 $
Agoda.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
94 $
72 $
Agoda.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Pool
  • Restaurant
Zoom Inn Boutique Hotel(Johor Bahru)(Meget for pengene!)
25 $
20 $
Priceline
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Belllo Hotel JB Central(Johor Bahru)(Meget for pengene!)
42 $
40 $
Agoda.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
285 $
248 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis parkering
  • Morgenmad inkluderet
Anmeldelser (429)
Filtrer anmeldelser
429 resultater
Medlemsvurdering
82
192
112
28
15
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
82
192
112
28
15
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 429 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CLHR_Marcom, Brand Specialist hos Hotel Granada Johor Bahru, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017

Overnattede: maj 2017, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CLHR_Marcom, Brand Specialist hos Hotel Granada Johor Bahru, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 29. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CLHR_Marcom, Brand Specialist hos Hotel Granada Johor Bahru, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 22. juni 2017

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CLHR_Marcom, Brand Specialist hos Hotel Granada Johor Bahru, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 13. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CLHR_Marcom, Brand Specialist hos Hotel Granada Johor Bahru, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser