“Lækker mad”

The Sea Shell by Nu Eatery
nr. 49 af 1.229 Restauranter i Hoi An
Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

Ville have spist på Nu Eatery. Her var optaget og vi blev henvist til Sea Shell. Efter en god gåtur ankom vi og fik en dejlig velkomst med den lækreste mad. Fik smagt lidt ad hvert. En dejlig oplevelse.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KIMHOLM

Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Vi landede helt tilfældigt på dette dejlige sted forbi vores drenge var ved at “dø” af sult. Vi bestilte hurtig noget brød til dem men kunne ikke forstå hvorfor der gik så lang tid før de kom med det. Det forstod vi da det kom, den lækreste hjemmebagt bolle blev serveret til dem. Og sådan blev det ved gennem hele måltidet. Vi sluttede af med deres hjemmelavet is med kaffe, lemongræs og chili smag, det var (også) godt.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, reneduevang
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Brugte adressen her på TripAdvisor ...desværre er restauranten ved An Bang Beach lukket. The Sea Shell ligger: 119 Tran Cao Van i Hoi An!
Ligesom Nu Eatery et besøg værd!!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, larsbondeh
Anmeldt 16. april 2018

Helt klart en af de bedste madoplevelser på min tur til Vietnam. Helt fantastisk traditionel vietnamesisk mad med et lille twist til rigtig gode priser.

Dato for besøg: april 2018
Tak, amaliesrasmussen
Anmeldt 24. februar 2018 fra mobile enheder

Utrolig hyggelig restaurant der bestemt skiller sig ud med sin charmerende indretning. Utrolig lækker mad og meget sød betjening. Vi fik både flere forretter og hovedretter og alt var lækkert og meget velsmagende. Ærgerligt at vi først opdagede stedet på vores sidste dag i Hoi An.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Glavind

Rejsende, der kiggede på The Sea Shell by Nu Eatery, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i The Sea Shell by Nu Eatery? Fortæl om dine oplevelser!