“Fantastik saftig burger! Skal prøves!”
Anmeldelse af Circle

Circle
nr. 48 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

De har de mest fantastiske burger! Faktisk på top 3 over de bedste burger jeg nogensinde har smagt.
Meget fair pris!
Der er en god uformel stemning, og spil til rådighed man kan hygge sig med!
Er du til saftige burger, skal du prøve dette sted!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, AnneDK2019

Anmeldt 22. juli 2019

Bedste burger i byen!
Vi prøvede deres “the classic” og den var helt fantastisk!
Udover er det relativt billigt og især drikkelsen er billig!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, TobiasZarling
Anmeldt 28. juni 2019 fra mobile enheder

Vi nåede lige en frokost her før vi skulle hjem fra vores ferie på dette sted. Vi fik hver en burger til en udmærket pris. De burger var helt vildt gode, kan kun anbefale af prøve det. Samtidig en fin betjening som er meget roligt og behageligt. Tak for et godt måltid.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, ctoft90
Anmeldt 21. januar 2019 fra mobile enheder

Vi havde brug for lidt anderledes mad efter dage med vietnamesiskmad. Her tænkte vi ud fra alle andres oplevelser at vi prøver. Deres burger er super lækre. Bollen er så god, kødet er saftigt og sådan en venligt personale. Deres vegetar burger er også fantastisk, med rigtig god smag i! Helt sikkert et sted du gerne vil spise din burger.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, ellehave2019
Anmeldt 13. januar 2019 fra mobile enheder

Udefra ser restauranten ikke ud af alverden, og menukortet består af burgere og sandwich. Men hvad gør det, når deres Juicy Lucy burger i forskellige afskygninger smager, som den gør. Og så er det i følge familiens yngste medlemmer uden diskussion de bedste pomfritter vi endnu har fået i Vietnam.
En stor anbefaling, hvis du har brug for en pause fra det vietnamesiske køkken for en aften.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, mikael_krogh_8850_dk

Rejsende, der kiggede på Circle, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Circle? Fortæl om dine oplevelser!