“Skjult perle”

An Gia Cottage
nr. 71 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Bedste sted i denne del af Hoi An. Super smoothies og lækker mad. Personalet snakker godt engelsk, som gør det nemt for turister.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Celine L

Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Var her med familien. Alle retter vi fik var virkelig lækkert. Stemningen var meget hyggelig og priserne meget fornuftige.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Thomas W
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlig sted at spise - retterne er lidt anderledes end de traditionelle vietnamesiske restauranter -men utrolig velsmagende, klart et besøg værd.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Sten L
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

Mod vores principper kom vi tilbage til den enestående restaurant.
Maden var meget smagfuld med en spændende blanding af mange smage. Maden var helt frisklavet af kvalitet råvarer. Et meget spændende asiatisk fusionskøkken, med en overvægt af vietnamesiske retter. En overraskende smagsvariation midt i et turistområde.
Stilen på restauranten er hyggelig og afslappet med en næsten hjemlig atmosfære. En lækker indbydende æstetik.
De to charmerende piger, der serverede var smilende og venlige og meget arbejdsomme.
En helt igennem fabelagtig oplevelse som vi varmt kan anbefale.

Dato for besøg: april 2017
Tak, 544mortenj
Anmeldt 20. februar 2017 fra mobile enheder

Vi boede på Palm Garden Resort, hvor vi var knapt så begejstrede for maden (og ikke mindst priserne!). Heldigvis lå denne lille perle af en restaurant lige uden for døren, så vi endte med at gå herhen 2 aftener i træk.
Maden er super lækker, og det samme er cocktailsene og deres hjemmelavede juicer. Vi var især begejstrede for deres kylling med ingefær.
Restauranten er intim og hyggelig, og priserne er yderst rimelige.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, 503runap

Rejsende, der kiggede på An Gia Cottage, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province
Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i An Gia Cottage? Fortæl om dine oplevelser!