“Hurtigt, nemt, lækkert og billigt”
Anmeldelse af Phi Banh Mi

Phi Banh Mi
nr. 21 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Smagte virkelig godt, dejligt sprødt baguette med forskelligt slags fyld. Det tager ingen tid at få sin mad.

Dato for besøg: august 2018
Tak, 127annikag

Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

Super hyggelig cafe, med en hyggelig indretning og meget venlig personale.
Kan anbefales til snak ( mellemmåltid ) eller hvis man ikke er så sultne, som vi var.
Vi fik en frisk avokado sandwich, som var perfekt.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, sami-kati
Anmeldt 8. marts 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte denne hyggelige, lille cafe 3 gange under vores besøg i Hoi An, og alle tre gange var en positiv oplevelse. Der banh mi er sindssygt gode og personalet er super søde. Kan klart anbefale deres traditionelle vietnamesiske sandwich!

Tak, Paradise756918
Anmeldt 8. marts 2018 fra mobile enheder

Den bedste sandwich vi fik i Vietnam. Spiste der 3 dage i træk da de er fyldt med god smag og er vildt billige i forhold til så meget andet i Hoi An. Super søde mennesker, men kom lidt tidligt, for hvis de løber tør for mad, så lukker de det hele ned

1  Tak, Tourist757569
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Det her er absolut den bedste Banh Mi jeg har fået på 20 dage i Vietnam! Det er udsøgt at smage hvordan der er lagt kærlighed i alle ingredienser og det kan smages!

Chili saucen tager fire måneder at tilberede, og smager himmelsk!

Det er nu anden gang jeg kommer her, og bliver nød til at spise to hver gang! :)

Tusind tak for mad, og derudover kanon god service med et stort smil :)

1  Tak, jacobw588

Rejsende, der kiggede på Phi Banh Mi, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Phi Banh Mi? Fortæl om dine oplevelser!