“Skøn mad”

Køkkener: Vietnamesisk, Moderne
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 19. april 2019 fra mobile enheder

Helt enig i alle de gode anmeldelser - her laver de spændende mad med masser af variation - lidt små portioner men helt unikt og et af stedets bedste.

Dato for besøg: april 2019
Tak, BjarneA509

Anmeldt 19. januar 2019 fra mobile enheder

Vi fik en flot anrettet rejeforet, som dog manglede lidt spark smagsmæssigt. Derefter en nuddelret med svin og en kylling med sesam og coleslaw, begge velsmagende, men lidt kedelige i forhold til de andre mere autentisk vietnamesiske spisesteder i Hoi An.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, emilier112
Anmeldt 15. november 2018

Nu Eatery serverede uden sammenligning de bedste måltider vi fik i Vietnam.
Super hyggelig, lille/ undseelig og pænt travl restaurant, som simpelthen kan et eller andet særligt. Der serveres få, enkle men udsøgte retter her.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, EaEggert
Anmeldt 2. november 2018 fra mobile enheder

Vi fik burger med pulled pork, avokado salat, og nogle små brød med det lækreste det i. Vi kan ikke anbefale dette sted nok. Desuden meget fair priser. Vi fik det som Take away.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Toke O
Anmeldt 16. oktober 2018 fra mobile enheder

Restaurant Nu Eatery er ganske enkelt en lille perle. Der er ikke ret mange borde og vil du være sikker på et bord, bør du reservere på forhånd.
Menukortet er begrænset til få, men fantastiske retter, som er en fusion af Vietnam og vesten. Vi bestilte en ret fra hver af kategorierne fra forret til dessert, som vi delte. Det kan helt klart anbefales, idet man så kan få smagt på en variation af hele spisekortet. Og hold nu op hvor var det velsmagende. Helt i en klasse for sig selv og efter min mening, matchende hvad top restauranter kan præstere. Og dette så til meget rimelige priser.
Indehaveren Hr. Fu har selv udviklet de enkelte retter sammen med sit team og var selv meget nærværende og gav sig tid til at hilse på gæsterne.
Jeg kan varmt anbefale denne lille perle.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, cekkot

Rejsende, der kiggede på Nu Eatery, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Nu Eatery? Fortæl om dine oplevelser!