“Bedste middag i Vietnam”
Anmeldelse af Nu Eatery

Nu Eatery
nr. 43 af 997 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk, Moderne
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 21. marts 2018 fra mobile enheder

Vi kom der tre gange, da vi var i Hoi An. Det absolut bedste spisested i Vietnam. Utrolig lækkert og utrolig hurtigt personale. Vi spiste to gange på The See Shell, som er en nyåbnet en af deres restaurant. Der er også utrolig hyggeligt og lidt større udvalg. Ikke så travlt som det gamle Nu Eatery.

Tak, Emma V

Anmeldt for 8. januar 2018 fra mobile enheder

Nu Eatery må bestemt være et must, hvis man kan lide vietnamesisk mad med eg twist. Fremragende, ganske enkelt. Priserne er ubegribeligt lave, og de har et ok udvalg af vin, også glas. Bestil endeligt bord - populært sted med fin omtale i Lonely Planet Guide.

1  Tak, JGN59
Anmeldt for 20. august 2017

Lille men rigtig rigtig hyggelig restaurant i en lille sidegade tæt ved den japanske bro. Menu kortet er ikke særlig stort med maden er virkelig lækker og stadig billig. God ide at bestille bord.

Tak, MetteT71
Anmeldt for 24. maj 2017 fra mobile enheder

Et fint sted at spise aftensmad. Deres aftenkort er meget småt og der er ikke meget at vælge imellem.

Priserne er rimelig lave, men portionerne er også små.

Hyggeligt sted, der kan anbefales.

Tak, Nicolai T
Anmeldt for 18. maj 2017 fra mobile enheder

Denne lille restaurant ligge i en lille hyggelig gyde tæt på den japanske bro. Vi bestilte lidt forskelligt fra menukortet og alt vi fik serveret var yderst velsmagende og flot præsenteret. Vi fik steamed bun with pork belly (dampet bolle med sprødt svin og chili Mayo). Den smagte så lækkert og skal prøves. Herudover fik vi to friske salater, avocado (lidt europæisk inspireret), ananas salat med chili (dejlig frisk og lækker) og deres version af banh mi (lækker brioche bolle med pulled pork og karamelliseret løg, coleslaw og morning glory). Super lille lækker burger Til dessert fik vi citrongræs is, kaffe is og chili is. Det smagte perfekt og en dejlig afrunding på aften og især citrongræs som var utrolig velsmagende.

1  Tak, Peter H

Rejsende, der kiggede på Nu Eatery, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Nu Eatery? Fortæl om dine oplevelser!