“Fun time ”

nr. 10 af 1.025 Restauranter i Hoi An
Velegnet til: Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var i markedet med vores lærer og han fortalte meget ind vi lavede maden. Sjov eftermiddag. Anbefales meget gerne.

Tak, Nete P

Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Gennemført madlavnings kursus her på herbs and spices. Vores chef, Phap, var så sød og imødekommende! Han tog os på markedet, hvilket var rigtig spændende, og igennem kurset var han hjælpsom og virkelig god til at instruerer. Jeg er så glad for at vi valgte dette sted og jeg vil anbefale det til alle! Nu vil vi nyde resten af maden, som alt sammen smager virkelig godt!!!

Tak, Ida M
Anmeldt 21. juli 2015 fra mobile enheder

Super fed oplevelse, og meget hyggeligt.. Ham som styrer det er super flink og sjov og sørger for at alle er med. Man er maks 8 personer på holdet hvilket er helt perfekt. Morgenturen kan helt sikkert anbefales, det er virkelig lærerigt og en stor oplevelse

Tak, Line M
Anmeldt 15. juli 2015 fra mobile enheder

Det var så godt at vi besøgte stedet 2 gange. Maden en lavet at helt friske råvarer, og er perfekt tilsmagt. Køkkenet er åben så man kan se hygiejne, og den er god. Priserne er små.
Bestemt et besøg vær

Tak, Pernille Maja H
Anmeldt 6. maj 2014 fra mobile enheder

Madlavningskurset på stedet her kan kun anbefales! Maden er frisk og rigtig lækker, kokken og personalet er super venlige, og man får god vejledning undervejs. Lokalet er helt nyt, rent og flot istandsat. Det var rigtig hyggeligt at være på markedsbesøg inden kurset startede. Den tilhørende restaurant The Little Menu med god mad kan også klart anbefales.

• Stemning
Tak, Christel J

Rejsende, der kiggede på Herbs And Spices Cooking classes, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province
Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Herbs And Spices Cooking classes? Fortæl om dine oplevelser!