Åben i dag: 09.00 - 21.00
God butik

Jeg fik 2 jakkesæt, 1 fest og 2 skjorter…. Det var ikke kun i rigtig god kvalitet, men også til en... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Navigator00719439364
København, Danmark
fra mobile enheder
Super fed oplevelse

Vi har været utrolig tilfredse med det tøj som vi har fået lavet. Alt passer perfekt og de hjælper... læs mere

734linep

Lantern Making Class
739 anmeldelser
fra 15,42 US$
Anmeldt d. 22. april 2022 fra mobile enheder

Virkelig god kvalitet! Super flotte skræddersyet busker, og Xi var helt fantastisk! - kan varmt anbefale dette.

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, Simon1212121212jjggl
Anmeldt d. 17. marts 2020

Hvis du har brug for et jakkesæt eller noget andet, så vil jeg varmt anbefale at tage til Ba-Ri. De finder det helt rigtige til dig. Sættene vil passe dig helt perfekt. De har en masse gode råd, selvom du har nogle specifikke ønsker, og dem skal man lytte til, fordi de har styr på det.
De er super søde, og man går derfra med en følelse af god service.
Produktet vil være færdigt super hurtigt, og prisen er helt acceptabel!!!

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, 360madsz
Anmeldt d. 21. januar 2020

Det er virkelig godt. God service og søde mennesker. Vi fik allerede vores ting på førstedagen. Jeg havde damen Hoa

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, G4381LDlauran
Anmeldt d. 16. december 2019

Helt i top. Alt lige fra produktet til servicen var en fornøjelse.

Cherry og Trang stod for hele arrangementet og kan bestemt anbefales.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, AndreasK3546
Anmeldt d. 16. december 2019

Kanon service, glad, smilende og med utroligt meget lækkert stof på hylderne. Hvis man skal en tur forbi Hoi an kan det klart anbefales at ligge vejen forbi!

Og en personlig anbefaling af Trang som var helt kanon!

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, larsmO1774UP