“En frokost i skyggen”

Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. april 2019 fra mobile enheder

Lidt væk fra alt larmen og alle turisterne, finder du dette sted.

Her er roligt, drikkevarerne er kolde, maden lokal og velsmagende samt rimelige priser.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 464sebastianc

Anmeldt 27. marts 2019 fra mobile enheder

Hvis man er i Hoi An, skal man helt klart besøge denne restaurant. Kort sagt: fantastisk mad og dejlig betjening.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, majadistefano
Anmeldt 13. marts 2019 fra mobile enheder

Vi var i Hoi An ca. 5 dage og besøgte Orivy 4 gange, den ene gang med hele vores rejsegruppe på 10, og alle var glade! Maden er super god og yderst rimelig i forhold til prisniveauet lokalt. En menu kan sammensættes med mange valgmuligheder. God og venlig betjening. Da vi var der med hele gruppen, fik alle deres for-, hoved- og efterret samtidig, hvilket ikke er en selvfølge i Vietnam. Man kan sidde både indendørs og uden for med overdækningen. Ligger på rolig gade.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 993tines
Anmeldt 29. december 2016 fra mobile enheder

Da vi ankom var tjeneren så sød at informere os om, at de havde en smule travlt, og at vi derfor skulle vente lidt tid på vores mad.
Maden kom rimelig hurtigt og alt var så lækkert!! Store portioner og lækker mad!! Rimelige priser.

Dato for besøg: december 2016
Tak, Tiktakiac
Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte Orivy til frokost. Personalet var fremragende, da de både var søde, hjælpsomme og samtidigt hurtige. Maden var super! Deres traditionelle forårsruller er de bedste vi hidtil har fået i Vietnam. Desuden var der helt fantastisk hyggeligt i deres lille gårdhave. Vi kommer helt sikkert tilbage inden vi forlader Hoi An.
Stedet kan dog nemt overses, da skiltet er gemt bag buske og træer.

Dato for besøg: december 2016
1  Tak, A8217KClauras

Rejsende, der kiggede på Orivy Local Food Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Orivy Local Food Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!