“Fredelige omgivelser og god mad”
Anmeldelse af Baby Mustard Restaurant

Baby Mustard Restaurant
nr. 77 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Smuk udsigt, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Dejlig middag med god mad og udsigt til rismarkerne. Stille og fredeligt.
Vi spiste clay pot og det var dejligt med lidt bid og flere smagsnuancer.
Ikke overrendt, og ideelt hvis du ønsker fred og ro.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Tinaskov11

Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

En kort cykeltur uden GO Hoi An, ligger denne dejlige restaurant med udsigt ud over køkkenhaven. Super dejlig mad, lidt højere pris end det vi ellers har set i Hoi An. Ca. 100 VND for både starter og hovedret.
Kan særligt anbefale deres papaya salat samt den grillede makrel i bananblade.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, kiragarvang
Anmeldt 27. juli 2015

dejlig åben restaurant med venlig betjening
noget af det bedste vietnamesiske mad jeg har fået !
fantastisk at kunne sidde og kigge direkte ud på markerne hvor afgrøderne og krydderurterne gror - alt i mens bønderne plejer markerne

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Berggreen2910
Anmeldt 8. juli 2015 fra mobile enheder

Jeg var taget hen til Baby Mustard med min kusine, og da vi spurgte de lokale om restauranten kendte de den ikke. Men sammen med vores taxichauffør fandt vi ud af, at restauranten på vietnamesisk hedder "Cai con".

Der var ikke så mange andre gæster i restauranten, men lad jer ikke skræmme af det.

Restauranten ligger lidt uden for Hoi An ved en mark, hvor de har deres egne hjemmedyrkede urter og grøntsager. Det er et meget hyggeligt sted med dæmpet lys om aftenen.

Vi bestilte 2 forretter hver og 1 hovedret hver. Især "Ram Tom Hoi An", en forret, som er deres specielle forårsruller smager rigtigt godt!! Men alt det andet mad vi fik var også rigtig dejligt og smagte af "rigtig" vietnamesisk mad. (Vi har været på andre restauranter, hvor den vietnamesiske mad havde et twist fra Vesten, hvilket ikke lige faldt i vores smag).
Vi havde simpelthen den største hunger efter pomfritter, og så at det var tilbehør til én af deres retter. Så vi fik udskiftet vores ris med pomfritter - super service.
Det tog ca. 5 min. før vi fik vores drikkevarer, og ca. 10-15 min. for vores forretter (4 i alt til 2 pers!). Da vi var færdige med forretterne passede det med, at vi fik vores hovedretter.

Restauranten tilbyder ikke alkoholiske drikkevarer udover øl. Men jeg synes, at det er værd at prøve deres te eller juices i stedet. Mega lækkert og forfriskende!

Personalet var meget venlige og behjælpelige. Tjeneren havde fortalt os, at han var nervøs for om vi kunne spise op, hvilket vi heller ikke kunne (portionerne er større end de fleste andre restauranter). Så vi bad om at få nogle æsker, så vi kunne tage resterne med hjem.

Jeg nød aftenen her. Hvis jeg kommer til Hoi An igen, vil jeg helt sikkert komme og spise her. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: juli 2015
Tak, louisetrle
Anmeldt 21. april 2015 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg cyklede bevidst ud til denne lille hyggelige restaurant, som ligger mellem Hoi an centrum og stranden, efter at have læst anmeldelser på tripadvisor. Det var helt bestemt cykelturen værd! Beliggenheden var hyggelig og rolig og maden rigtig velsmagende og dejligt krydret! Prøv deres cashew forårsruller og deres sesam stegte pork. Virkelig lækkert og til meget rimelige priser!

1  Tak, Astridbvandsted

Rejsende, der kiggede på Baby Mustard Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Baby Mustard Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!