Åben i dag: 08.30 - 21.00
Super service, en klar anbefaling!!

Fik syet et par smukke bukser med fremragende hjælp og service fra Katie, SUPER oplevelse. Vil... læs mere

Anmeldt d. 14. juli 2020
frejam2015
Helsingør, Danmark
Kan klart anbefales

Jeg fik syet et par flotte silkebukser af Emma. Emma var god til engelsk og forstod hurtigt hvad... læs mere

Anmeldt d. 10. marts 2020

fra 16,42 $
fra 31,49 $
fra 13,89 $
Anmeldt d. 30. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fik en virkelig god service og behandling. Kan varmt anbefale Blue eye tailer v. Bim.

We had an excellent shopping experience with Bim.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Kivsmose
Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har fået den bedste service af Katie og Huong! Vi følte os på ingen måde tvunget til at foretage køb, men blev kun hjulpet og fik gode foreslag. Vi fik foretaget tilretning af flere omgange, så tøjet nu passer perfekt. Tak for en virkelig god oplevelse!

1  Tak, signek860
Anmeldt d. 2. august 2019

Fik syet de fineste ting! Var inde og prøve det 2 gange og så var det hele perfekt. My og Emma var de sødeste til at ekspedere - smilende og sjove og god god service. Selvfølgelig vil de gerne sælge - men rent fagligt ved de godt hvad de har med at gøre. Hvis jeg nogensinde kommer til Hoi An igen vil jeg klart gå ind til Blue Eye tailer igen! Min bedste anbefaling

2  Tak, Sstouby
Anmeldt d. 2. august 2019

Vi var en familie på fire, der hver især skulle have lavet forskelligt tøj. Fra vi kom ind var der søde, smilende og glade piger til at hjælpe os. Vi fik den bedste service af Emma og My og de hjalp med at få indfriet vores ønsker til tøjet. Da vi kom dagen efter var tøjet færdig og det krævede kun småjusteringer at få rettet til næste dag - så de ramte vores ønsker.
Blue Eye kan helt klart anbefales!

2  Tak, Mathilde Stouby S
Anmeldt d. 2. august 2019

På min ferie i Hoi An har jeg besøgt Blue Eye skrædderen, og har fået syet en fin nederdel og bluse. Emma og My var gode til at vejlede, i hvilken stof der ville være bedst. Derudover vidste de lige præcis, hvad der skulle rettes, når man var til fitting. Derudover var priserne meget billige!
Det var helt klart et godt valg at tage ind til Blue Eye skrædderen, og næste gang jeg kommer til Hoi An, vil jeg komme der igen!

2  Tak, Frida S