“Fantastisk mulighed for at få lokale retter som vegetarretter”

Minh Hien Vegetarian Restaurant
nr. 94 af 1.229 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten og fik plads ved et bord i den fine have. Vi bestilte 3 retter, bl.a. Cao lầu, og drikkevarer og betalte under 250k. Betjeningen er venlig, imødekommende og afslappet. Kokkene laver maden i et åbent køkken, så man kan følge med i tilberedningen hvis man vil det. Fantastisk sted - 10/10 would go again.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, asjodk

Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Det absolutte bedste vegetariske og veganske spisested i Hoi An, hvis ikke i hele Vietnam. Lækre vietnamesiske retter, god stemning og hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Zuiseart
Anmeldt 29. maj 2019 fra mobile enheder

Super lækker vegetarisk mad! Vi fik et bord ude i deres gårdhave hvilket var super hyggeligt og flot!

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, sarajensen1
Anmeldt 16. februar 2019 fra mobile enheder

Rygsæk-feeling. Skøn mad og drikke til absolut rimelige priser. Selv den kødspisende teenager var mæt og tilfreds.
Søde tjenere.

Overvej nummer III, hvis du er i den ende af byen og gerne vil sidde ude. De har den skønneste have og samme gode mad.

NB: MADSKOLE: Restauranterne har også et madlavningskursus med cykeltur til øko-landbrug og tur på markedet. Det tager ca. fire timer inkl. afhentning på hotellet og kostet 200.000 Dong ( 56kr) pr. Person. Det var hver en øre værd. Fin guide og underviser. Vi havde EB vidunderlig formiddag.

Dato for besøg: februar 2019
1  Tak, Elsebeth A
Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

Det var ingen stor oplevelse for mon veninde og jeg. Smagsoplevelsen var der ikke og i den sidste springroll var der et kæmpe hår. Har haft bedre kulinariske oplevelser på andre restauranter end her.

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, 204janner

Rejsende, der kiggede på Minh Hien Vegetarian Restaurant, kiggede også på

Har du været i Minh Hien Vegetarian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!