“dejlig vegetarmad også til ikke vegetarer”

Minh Hien Vegetarian Restaurant
nr. 89 af 1.004 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 21. december 2016

Godt vietnamesisk køkken med spændende vrid på det vegetariske. Her savner man ikke kød eller fisk - utroligt meget at vælge mellem.

Tak, kirstenbonnenr

Anmeldt for 17. februar 2016

Min kæreste (som ikke er vegetar) og jeg (vegetar) spiste på Minh Hien til alle måltider i de tre dage vi var der. Vi er begge enige om, at det er den bedste restaurant, vi nogensinde har spit på. Maden er helt fantastisk, den bliver hurtigt serveret, servicen er i top, medarbejderne er søde, og så er det oven i købet det billigste sted, vi oplevede i de tre uger, vi rejste i Vietnam. Deres cooking class kan bestemt også anbefales! Man får lov at vælge retter fra menukortet, som man så lærer at lave.

Tak, Ditte J
Anmeldt for 11. november 2015 fra mobile enheder

Et rigtigt hyggeligt sted, med god stemning, rå og simpel stil, rigtigt god og billig mad.

Venlig service uden at den på noget tidspunkt virkede påtrængende.

Der var så mange spændende ting at vælge imellem at jeg endte med at bestille 4 retter i stedet for de 2 som jeg behøvede. Konen bestilte også 3 plus nogle ris.

De friske juice var super gode, og konen fik en med mango, selv om den vist slet ikke var på menukortet. De var også forholdsvist store og til en af de laveste priser jeg er stødt på her i Vietnam.

Konen fik stegt tofu, hvilket ikke lige er mig, men hun syndes at de var rigtigt gode.

Hun fik også blade og stængler fra sådan en slags agurkeagtige plante, der vokser noget der ligner squash på. De var stegt, som så ofte i Vietnam, med soya, hvidløg og chili.

Vi fik begge østershatte, min dog med noget mere chili. De ved rigtigt gode, og dog nok alligevel den kedeligste del af måltidet, i hvertfald for mig.

Jeg bestilte også nogle friske forårsruller. De var rullede, hvilket har sine fordele og ulemper. Der er nogle bestemte krydderurter der er gode for maven som jeg rigtigt godt kan kan li, og så kan jeg rigtigt godt li koriander. Så dem plejer jeg at fråse lidt med, når man får en stor kurv med krydderurter ind. På den anden side smagte de super godt, det sparede en masse tid, at de var rullede, og så havde jeg heller aldrig fået dem så pæne selv.

Jeg fik også en karrygryde. Med forskellige grøntsager og kartofler. Den var god og fyldig i smagen.

Den sidste ret jeg fik var en hot pot med to slags aubergine og ekstra meget chili.

Øl kostede 3000 vnd for et lille glas og 12000 for en flaske eller en sodavand.

Alt i alt blev det 400.000 vnd, med knapt 50.000 i drikkepenge. En absolut rimelig pris for et mad orgie som det vi fik.

Det mest irriterende ved måltidet var at konen spiste hurtigt. Så da hun var færdig, gik hun på opdagelse i de bøger, som væggene er dækket med. Så hun var nærmest ikke at hive med videre da jeg havde betalt.

De tog ikke mastercard, så medbring kontanter.

Rigtigt god oplevelse, så jeg kommer helt sikkert igen. Om ikke på denne tur så på den næste.

Tak, Mwtrolle
Anmeldt for 29. oktober 2015 fra mobile enheder

Super dejligt sted og sjovt med alle bøgerne. Maden smagte rigtig godt men de misforstod desværre hvad vi skulle have så vi kun fik noget af det vi havde bestilt. Det var lidt en skam da vi gerne ville smage mange af deres gode retter. Men ville helt sikkert besøge det igen.

Tak, Henriette T
Anmeldt for 29. oktober 2015 fra mobile enheder

Tjeneren misforstod os desværre, så vi fik ikke det vi havde bestilt.. Maden var nu god alligevel og prisen også fin. Det ligger desværre lidt langt væk fra den hyggelige del af byen..

Tak, Nicolai T

Rejsende, der kiggede på Minh Hien Vegetarian Restaurant, kiggede også på

Har du været i Minh Hien Vegetarian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!