“Super køkken.”

Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2019 fra mobile enheder

Stedet har charme og her er rift om pladserne. Maden super og betjeningen god. Her var mange besøgende men maden kom hurtigt og alle retter var velsmagende. Her kunne fåes and og det kan vi godt lide at spise. Store portioner. Bestemt et dejligt spisested.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, KIMHOLM

Anmeldt 24. marts 2019

Spiste her mange gange i løbet af de ni dage vi boede på Hoi An Beach Resort.
Meget venlig betjening, lækker mad og billige priser. Værtinden super sød. Kan stærkt anbefales

Dato for besøg: marts 2019
Tak, rejs123
Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Det er det bedste mad vi har fået på vores efterhånden lange tur i Vietnam. Og ejeren er sindssygt serviceminded

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, Safari132291
Anmeldt 12. august 2017 fra mobile enheder

Vi spise her 2 aftner og vi fik rigtig god mad begge gange. Ejeren er enormt sød og generøs. Der er altid godt med mennesker men maden er top

Dato for besøg: august 2017
Tak, Sheila M
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Super betjening og super god mad..
Vi nåede desværre kun at være der 1 gang da vi først så stedet dagen før vores hjemrejse.
Kan varmt anbefales..

Dato for besøg: august 2017
Tak, Ulrik50

Rejsende, der kiggede på Bao Han, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Bao Han? Fortæl om dine oplevelser!