“Fantastisk sted”

Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 24. marts 2019

Spiste her mange gange i løbet af de ni dage vi boede på Hoi An Beach Resort.
Meget venlig betjening, lækker mad og billige priser. Værtinden super sød. Kan stærkt anbefales

Dato for besøg: marts 2019
Tak, rejs123

Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Det er det bedste mad vi har fået på vores efterhånden lange tur i Vietnam. Og ejeren er sindssygt serviceminded

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, Safari132291
Anmeldt 12. august 2017 fra mobile enheder

Vi spise her 2 aftner og vi fik rigtig god mad begge gange. Ejeren er enormt sød og generøs. Der er altid godt med mennesker men maden er top

Dato for besøg: august 2017
Tak, Sheila M
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Super betjening og super god mad..
Vi nåede desværre kun at være der 1 gang da vi først så stedet dagen før vores hjemrejse.
Kan varmt anbefales..

Dato for besøg: august 2017
Tak, Ulrik50
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Denne mad var helt fantastisk og nok et af de bedste steder som vi har spist.
Helt klart anbefalingsværdigt.
Fisken var fantastisk

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Mimze

Rejsende, der kiggede på Bao Han, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Bao Han? Fortæl om dine oplevelser!