“Lækker mad og superbetjening”
Anmeldelse af STREETS Restaurant Cafe

STREETS Restaurant Cafe
nr. 53 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. april 2019 fra mobile enheder

Vi fik den dejligste mad og en supergod betjening af de unge mennesker. Elsker konceptet med at hjælpe unge gadebørn til at hjælpe sig selv ved at uddanne dem. Bedste anbefaling!

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, 597hellef

Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Meget høflig og vejledende betjening.

Stedet er drevet ud fra et ønske om at hjælpe unge med en uddannelse.

Kvaliteten af maden er i den gode ende, og betjeningen er helt i top.

Kan klart anbefales.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, boa611
Anmeldt 23. marts 2018

Fik lov og prøve at lave noodle. Restauranten er til for at hjælpe gadebørn. Fin ide og rigtig god frokost. Høj service og engagerede unge mennesker. Stedet kan anbefales, når man er Hoi An.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, GAage
Anmeldt 20. december 2017

Meget lækker mad! Vi har været der to gange og fik begge gange et fantastisk måltid. Både salater og hovedretter var veltillavede af friske og gode råvarer, smagen var i top! Det bedste sted vi har spist i Hoi An!

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, HannaWorldtraveller
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

God service, god mad og deres hjemmelavet dessert som består af kokosis med ananas er helt fantastisk! Og jeg er normal ikke til kokosis, men denne er et must, hvis I spiser her.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, D8722LCdavidm

Rejsende, der kiggede på STREETS Restaurant Cafe, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i STREETS Restaurant Cafe? Fortæl om dine oplevelser!