“Virkeligt lækkert indisk mad. ”
Anmeldelse af Ganesh

Ganesh
nr. 92 af 1.230 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. februar 2019 fra mobile enheder

Restauranten ser ikke ud af meget, men maden er til gengæld rigtig god og veltillavet. Portionerne er store, men priserne er små. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, 849susannem

Anmeldt 10. december 2018 fra mobile enheder

Altid en fornøjelse at spise indisk mad, og Ganesh er ingen undtagelse. Dejlig frisklavet mad, spiced som du ønsker det. Høfligt personale og godt besøgt. Rimelige priser.

Dato for besøg: december 2018
Tak, smik2014
Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Husk at bestille bord, der var kø udenfor restauranten, næsten fra vi kom til vi gik.

Sindssygt lækkert mad med kæmpe naan brød, lækker smag og mange valg fra syd til nord indisk mad

Vil anbefale det til alle!!!

Dato for besøg: august 2018
Tak, 127annikag
Anmeldt 29. januar 2018 fra mobile enheder

Virkelig sød personale som tog sig rigtig godt af vores datter. Maden smagte virkelig godt og til fornuftig priser.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, ismaila964
Anmeldt 7. april 2017

Jeg fik ødelagt min madoplevelse af en gruppe meget larmende unge mennesker - og det kan Ganesh egentlig ikke gøre for. Når det så er sagt, så var kyllingen i min curry ikke særlig mør og retten ikke specielt velsmagende. Servicen var heller ikke mindeværdig. En ret skuffende oplevelse, især når man tager prisen i betragtning. Jeg var hurtigt ude igen.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Kraftwerk1975

Rejsende, der kiggede på Ganesh, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Ganesh? Fortæl om dine oplevelser!