“Ikke noget særligt”

Ganesh
nr. 68 af 1.025 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. april 2017

Jeg fik ødelagt min madoplevelse af en gruppe meget larmende unge mennesker - og det kan Ganesh egentlig ikke gøre for. Når det så er sagt, så var kyllingen i min curry ikke særlig mør og retten ikke specielt velsmagende. Servicen var heller ikke mindeværdig. En ret skuffende oplevelse, især når man tager prisen i betragtning. Jeg var hurtigt ude igen.

Tak, Kraftwerk1975

Anmeldt 1. februar 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad, venlig betjening, store portioner og rimelige priser

Vi kom tidligt, og restauranten blev hurtigt fyldt op - men der var styr på biksen og maden kom hurtigt.

Tak, Adventurer372839
Anmeldt 2. januar 2017

Noget af det bedste indiske mad vi har fået nogensinde. Kan virkelig anbefales. Vi kom tidligt, for at kunne få et bord, og 15 minutter senere var der en kødrand af mennesker ude foran, som ventede på at få bord. Det kan derfor godt anbefales at komme omkring kl 18.

Tak, Emil H
Anmeldt 3. august 2016 fra mobile enheder

Maden var i topklasse og var ventetiden værd. Vi stod i en kort kø ude foran. Maden kom hurtigt og smagte fantastisk! Dog var der en del larm på stedet og det var skønt at komme ud derinde fra.

Tak, MikkelHounsgaard
Anmeldt 31. juli 2016 fra mobile enheder

Mig og min kæreste spiste her tre gange, mens vi var i Vietnam. Både i Hoi an og i Nha trang. Især Ganesh i Hoi An er rigtig god! Deres butter chicken er fantastisk.

Tak, Signe Z

Rejsende, der kiggede på Ganesh, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Ganesh? Fortæl om dine oplevelser!