“Kæmpe anbefaling”

Son Hoian Restaurant
nr. 68 af 1.002 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 4. juli 2018 fra mobile enheder

Absolut et anbefalelsesværdigt spisested, som vi benyttede os af flere gange. Lækre juices, smoothies og iskaffe, der virkelig gøres noget ekstra ud af. Bedste ret vi fik var deres Banh Xeo, som vi vendte tilbage til, da den var så delikat. Sødt personale.

Tak, Nikolaj B

Anmeldt for 2. april 2018 fra mobile enheder

Vi har spist herinde to dage i træk, fordi maden var sindsygt lækker! Betjeningen er venlig og servicen er helt i top, så vi vil absolut anbefale stedet.

Tak, Bue Johannes Ma... L
Anmeldt for 6. oktober 2017

Vi besøgte stedet som lå lige ved siden af vores hotel. Det var det mest lækre veltilberedte mad vi fik på vores ferie i Vietnam. Et stille og roligt sted med en kompetent betjening

Tak, Anne N
Anmeldt for 21. februar 2017 fra mobile enheder

Vi blev lokket af sneglen (symbolet på slow food) og blev i den grad overvældet af den delikate mad! Sjældent har jeg fået så lækker en kyllingeret - saftig, knasende og afrundet i smagen. Alt er hjemmelavet - og det kan smages!
Prøv også deres juicer.
Sød betjening, rent og med udsigt til floden. Kan simpelthen ikke anbefale dette sted stærkt nok!

Tak, Runa P
Anmeldt for 19. februar 2017 fra mobile enheder

Super lækker og velsmagende mad, tilpas krydret, ikke for stærkt og rigtig, rigtig godt. Er helt sikkert et besøg værd.

Tak, Marianne v

Rejsende, der kiggede på Son Hoian Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Son Hoian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!