“Helt og aldeles fantastisk lækker mad!”
Anmeldelse af Son Hoian Restaurant

Son Hoian Restaurant
nr. 67 af 1.001 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt for 2. april 2018 fra mobile enheder

Vi har spist herinde to dage i træk, fordi maden var sindsygt lækker! Betjeningen er venlig og servicen er helt i top, så vi vil absolut anbefale stedet.

Tak, Bue Johannes Ma... L

Anmeldt for 6. oktober 2017

Vi besøgte stedet som lå lige ved siden af vores hotel. Det var det mest lækre veltilberedte mad vi fik på vores ferie i Vietnam. Et stille og roligt sted med en kompetent betjening

Tak, Anne N
Anmeldt for 21. februar 2017 fra mobile enheder

Vi blev lokket af sneglen (symbolet på slow food) og blev i den grad overvældet af den delikate mad! Sjældent har jeg fået så lækker en kyllingeret - saftig, knasende og afrundet i smagen. Alt er hjemmelavet - og det kan smages!
Prøv også deres juicer.
Sød betjening, rent og med udsigt til floden. Kan simpelthen ikke anbefale dette sted stærkt nok!

Tak, Runa P
Anmeldt for 19. februar 2017 fra mobile enheder

Super lækker og velsmagende mad, tilpas krydret, ikke for stærkt og rigtig, rigtig godt. Er helt sikkert et besøg værd.

Tak, Marianne v
Anmeldt for 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi spiste her to gange over vores ophold i Hoi An. Er ikke slet tidligere. Men maden var utrolig lækker og i rolige omgivelser. Med meget smilende og søde personale.

Prøv det fisk og aubergine i lerpotte.

Tak, suomoto77

Rejsende, der kiggede på Son Hoian Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Son Hoian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!