“Helt og aldeles fantastisk lækker mad!”
Anmeldelse af Son Hoian Restaurant

Son Hoian Restaurant
nr. 72 af 1.074 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

Vi har spist herinde to dage i træk, fordi maden var sindsygt lækker! Betjeningen er venlig og servicen er helt i top, så vi vil absolut anbefale stedet.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Bue Johannes Ma... L

Anmeldt 6. oktober 2017

Vi besøgte stedet som lå lige ved siden af vores hotel. Det var det mest lækre veltilberedte mad vi fik på vores ferie i Vietnam. Et stille og roligt sted med en kompetent betjening

Dato for besøg: september 2017
Tak, Anne N
Anmeldt 21. februar 2017 fra mobile enheder

Vi blev lokket af sneglen (symbolet på slow food) og blev i den grad overvældet af den delikate mad! Sjældent har jeg fået så lækker en kyllingeret - saftig, knasende og afrundet i smagen. Alt er hjemmelavet - og det kan smages!
Prøv også deres juicer.
Sød betjening, rent og med udsigt til floden. Kan simpelthen ikke anbefale dette sted stærkt nok!

Tak, 503runap
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Super lækker og velsmagende mad, tilpas krydret, ikke for stærkt og rigtig, rigtig godt. Er helt sikkert et besøg værd.

Tak, Marianne v
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi spiste her to gange over vores ophold i Hoi An. Er ikke slet tidligere. Men maden var utrolig lækker og i rolige omgivelser. Med meget smilende og søde personale.

Prøv det fisk og aubergine i lerpotte.

Tak, suomoto77

Rejsende, der kiggede på Son Hoian Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province
Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Son Hoian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!