“Aftensmad”
Anmeldelse af Morning Glory Restaurant

Morning Glory Restaurant
nr. 190 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Romantisk, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

God mad og mange retter på menukortet. Fin service. Noget larm og mange mennesker. Spændende historie. Tog betaling for en ret mere, end vi havde fået.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 653kirstenn

Anmeldt 21. juli 2019 fra mobile enheder

Rigtig dejlig vietnamesisk mad, som smagte af noget. Kan helt klart anbefales. Meget mad til billige priser

Dato for besøg: juli 2019
Tak, annettegudmann
Anmeldt 20. marts 2019

Vi besøgte stedet 2 gange. Første gang var super god. Rigtig dejlig mad. Vi sad udenfor og fik super betjening. Anden gang sad vi ovenpå. Det var ikke godt. Stresset og koldt sted. Ingen charme overhovedet. Maden var heller ikke så god som første gang.

Tak, Helle L
Anmeldt 14. marts 2019

God meget velbesøgt centralt beliggende restaurant med venligt og effektivt personale.
Fint varieret spisekort med vietnamesisk mad til rimelige priser.

Tak, jensborgn
Anmeldt 9. marts 2019 fra mobile enheder

Denne restaurant er klart et besøg værd, hvis man ønsker lækker vietnamsiske mad. Vi har besøgt den 3 gange nu og ville bestemt besøge den igen, hvis jeg kom til Hoi an igen.

Tak, lineplenge

Rejsende, der kiggede på Morning Glory Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Morning Glory Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!