“God spaghetti ”
Anmeldelse af Nhan's Kitchen

Nhan's Kitchen
nr. 7 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Anmeldt 4. maj 2019 fra mobile enheder

Dejligt med lidt afveksling fra det ellers lækre vietnamesiske mad. Jeg fik en lækker spaghetti bolognese. Super god betjening, ejerne er super søde, venlige og imødekommende!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Emma M

Anmeldt 14. februar 2019 fra mobile enheder

Ganske fin mad, ikke noget specielt men heller ikke dårligt. Personalet var meget venlige og åbne. Maden var lidt dyrt, så hvis man leder efter noget billigt, så prøv et andet sted.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, emilholt
329thin, Owner hos Nhan's Kitchen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2019

Dear mr/ ms Emilholt

Først og fremmest vil jeg gerne takke for dine kommentarer på Tripadvisor. Vi lytter altid og lærer fra kunder. Når du er færdig med skålen, gik vi til bordet og bad om din mening om skålen. Du er altid glad og siger alt godt. Jeg er sikker på, at de retter, der tilbydes til dig, er alle friske fødevarer, prisen er ikke dyr. Den højeste retter i vores restaurant koster kun $ 4. Jeg håber du forstår, hvad vi gør for vores kunder. Det vigtige, jeg håber du forstår, vi vil altid glæde jer alle sammen. Ønsker du en god tid. Jeg håber at se dig igen på vores restaurant.
Thank you,

Rebecca -Owner

Anmeldt 8. januar 2019 fra mobile enheder

God og billig restaurant - både børn og voksne var glade. Både vietnamesisk og andet mad. Vi fik burgere da vi lige trængte til lidt andet og papaya salat.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, jannejatj
Anmeldt 8. november 2018 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales, dejlig sødt personale, lækkert og billigt mad og drikke,
Thank you very much. I Will recommend this place.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Bente Og Bjarne P
Anmeldt 16. juni 2018 fra mobile enheder

Lækker mad! Gå efter deres vietnamesiske retter Deres mojito er den bedste vi har fået på denne tur super sødt personale der er meget opmærksomme på alt! Helt klart et sted der er et besøg værd, hvis ikke til et måltid, så i hvert fald til en drink

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Naja J

Rejsende, der kiggede på Nhan's Kitchen, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Nhan's Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!