“Fantastisk”
Anmeldelse af Chef Burger

Chef Burger
nr. 32 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Super gode burgere hvis du er kørt lidt træt i det vietnamesiske køkken . Fantastisk personale især den søde pige Flora . Hun gør det til en oplevelse .
Vi besøgte steder to gange da vores maver trængte til noget andet .
Virkelig godt :-)

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, maschinofamilien
Turgao, Owner hos Chef Burger, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2019

Mange tak for at kommentere din oplevelse hos Chef Burger, og vi er glade for, at vores personales mad og opmærksomme service, især Flora, var til din smag. Det er en glæde at vide, at de besøgte os to gange, og vi anbefaler vores nye Chef Burger i byen Hue, som vi åbnede for en måned siden. Tak igen og lykkelig ferie.

Anmeldt 17. juli 2019 fra mobile enheder

De lækreste burgere og sødeste personale. Vi har været her to gange nu og det er vildt lækkert. Man kan få salat med til maden, hvilket er super lækkert

Dato for besøg: juli 2019
Tak, linethestrup
Turgao, Owner hos Chef Burger, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2019

Tak for at skrive dit indtryk på TripAdvisor og for at besøge os et par gange. Vi er meget glade for, at alt var til din smag, og vi håber at se dig igen i Hoian eller i den nye Chef Burger de Hue. Vi ønsker dig en god tur!

Anmeldt 21. maj 2019 fra mobile enheder

Hvis man trænger til noget andet end det asiatiske køkken, samt har brug for noget der egentlig er ordentlig kvalitet, så kan dette sted helt klart anbefales. Lækre burgere!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, augustbaltzersen
Turgao, Owner hos Chef Burger, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2019

Mange af vores kunder, efter at have nydt det lokale køkken, har brug for en pause med noget, der er kendt som vores burgere, lavet på hjemmelavet måde med importerede produkter og økologiske grøntsager. Tak for din mening og vi ønsker dig en god tur.

Anmeldt 12. maj 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet 2 piger og havde en rigtig dejlig aften. Vi fik fried kyllingburger og den var helt perfekt tilberedt. Personalet er rigtig søde, servicemindede og snaksaglige. Stedet ligger tæt på markedet, men alligevel 50 meter væk fra larmen. Kan kun anbefales!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, amandawredstroem
Anmeldt 19. februar 2019 fra mobile enheder

Et dejligt sted , stille sidegade , virkelige gode burgere, dejligt personale . Kan varmt anbefales .

Dato for besøg: februar 2019
Tak, elsemaries2019

Rejsende, der kiggede på Chef Burger, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Chef Burger? Fortæl om dine oplevelser!