“Mad, service og stil i top”
Anmeldelse af MIX Restaurant

MIX Restaurant
nr. 20 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Anmeldt 26. juli 2019

Havde fået Vietnamesisk mad i en uge til både frokost og aften, og trængte til lidt afveksling.
Restaurant Mix ligger lige ved siden af den japanske bro, og er den bedste restaurant vi spiste på (sammen med den Vietnamesiske Hai Café) under vores ugelange besøg i Hoi An. Der laves fremragende græsk mad, tilføjet opmærksomhed og venlig betjening. Ejer og restaurant har god stil, og der er en god kombination af humor og seriøsitet.
Vi var 2 personer som delte forret, fik hver en hovedret med bl.a. kylling og grillede grøntsager, en hel flaske hvidvin og en flaske vand; 700.000 Dong. Utroligt, når man tænker på hvor velsmagende det var, og hvor store portionerne var. Vi vil helt sikkert komme igen - flere gange :-)

Tak, FamJeppesen

Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Rigtig skøn perle i Hoi An med god græsk mad. Restauranten er super hyggelig og ejeren/personalet er venlige!

Tak, krebekka
Anmeldt 18. juli 2019 fra mobile enheder

Havde læst om stedet på TA. Det skulle prøves. Vi fik så dejlig mad. Det græske salat var uovertruffen. Stort set var al maden velsmagende. Vi fik bestilt lidt for meget da portionerne viste sig at være store. Vores eneste lille minus var de grillede rejer som var tørre og hårde. Dejlig madoplevelse.

Tak, KIMHOLM
Anmeldt 27. april 2019 fra mobile enheder

Super lækkert mad. Var derinde 3 gange på 2 dage og havde lyst til til at komme tilbage. Man fik rigtigt meget for pengene samt god service

Dato for besøg: april 2019
Tak, mikkeljm123
Anmeldt 26. februar 2019 fra mobile enheder

Vi fandt denne restaurant på TripAdvisor og den skuffede bestemt ikke! Maden er super lækker og personalet virkelig søde. Kan helt klart anbefales. Prøv deres Chicken Souvlaki

Dato for besøg: februar 2019
Tak, frederikcph

Rejsende, der kiggede på MIX Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i MIX Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!