“FANTASTISK! ”
Anmeldelse af MIX Restaurant

MIX Restaurant
nr. 19 af 1.060 Restauranter i Hoi An
Anmeldt 17. marts 2018 fra mobile enheder

Det var en fornøjelse at spise her! Folk var søde, der var den skønneste atmosfære! De søde par der ejede stedet var så hyggelige og kærlige!
Maden var Mega god, og super billigt! Vil helt klart anbefale det her skønne hyggelige sted!❤️

Tak, freja h

Anmeldt 29. januar 2018

Min kæreste og jeg er netop kommet hjem fra denne fantastisk restaurant. Vi har været i Vietnam i 10 dage og må vi måtte tidligere se i øjnene, at vi er blevet lidt trætte af ris, nudler og suppe! Heldigvis fandt vi Mix Restaurant og det var fremragende. Hyggelig græsk restaurant med gennemført indretning. Vi fik en lækker salat med vandmelon og feta efterfulgt af souvlaki! Det var super lækkert! derudover endte vi ud med 2 x dessert!

Super dejlig aften! Se at kom afsted!

Tak, Daniel B
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt med noget afveksling fra vietnamesisk mad, og vi blev ikke skuffet. Dejlig resturant med godt varieret græsk menukort. Dejligt personale

Tak, reneden29
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Maden er helt fantastisk og min kæreste og jeg havde den bedste oplevelse på restauranten. Serviceminded personale og utrolig god mad. Kan klart anbefales!

Tak, Agnes J
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Utrolig lækkert mad og servicen er helt i top. Er stor forbruger af juice her u Vietnam og her er det store glas til billige penge.

Tak, Camilla Scharli... M

Rejsende, der kiggede på MIX Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province
Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i MIX Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!