“Finere vietnamesisk restaurant”

Home Hoi An Vietnamese Restaurant
nr. 44 af 1.232 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 16. august 2018

Finere vietnamesisk restaurant i den hyggelige gamle bydel af Hoi An. God ide at booke bord. Meget lækkert mad og god vin. Det et lidt dyrere end de traditionelle "gade" restauranter.Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2018
3  Tak, hellem156

Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Der er meget service -men taler engelsk med en accent og vi ikke får det hele med- tal langsomt når engelsk tales med accent!
Fik salat med kylling mv. Til forret - denne var superlækker.
Fik wokstegt and og stegt marineret kylling - anden var OK og kyllingen var super.
Risene var lidt klistrede.
Vi synes der var ureelle kødstykker i anden fik en ny bedre portion selv om tjeneren oplyste at brusk også kan spises.
(Det ønskede vi ikke)
Samlet en set en god oplevelser i hyggelige omgivelser.
Prisen inden høje ende i Vietnam men stadig billig med danske øjne.1000000 vdn for to med lidt drikkepenge.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, nepal10
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Efter 4,5 måned i Vietnam, er dette uden tvivl det bedste vietnamesiske mad jeg har fået. Det er også i den lidt dyrere ende af prisskalaen, men alle pengene værd.

Dato for besøg: juni 2017
1  Tak, Camilla Scharli... M
Anmeldt 12. april 2017 fra mobile enheder

Vi blev serviceret af Tony der have et fantastisk engelsk og han var den første der gættede at min kone og jeg var på bryllupsrejse. Alle tjenere gik meget op i at vi have en god oplevelse. Maden var fantastisk, noget af det bedste vi har fået på turen! Jeg vil anbefale dette sted til alle der besøger Hoi An.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Tobias M
Anmeldt 28. februar 2017 fra mobile enheder

Lækkert mad.
God og flik betjening.
Charmerede omgivelser/bygning.
Vi var afsted som en større gruppe og en 10 retters menu, så der var lidt til hver smag.
Især deres cau lau og deres canh sui cau moc heo var fantastiske.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, PerW14

Rejsende, der kiggede på Home Hoi An Vietnamese Restaurant, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Home Hoi An Vietnamese Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!