“God service og god mad”
Anmeldelse af Cafe 43

Cafe 43
nr. 130 af 1.230 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Takeaway
Anmeldt 18. april 2018 fra mobile enheder

Vi fik en velsmagende og billig Pho. Efter at have bestilt en kop kaffe som jeg ikke fik drukket, da den var kold, så skrev de den ikke på regningen, på trods af at jeg ikke havde sagt noget. De er meget venlige og yder en god service !

Kan klart anbefales.

Dato for besøg: april 2018
Tak, 345pernillen

Anmeldt 4. april 2018 fra mobile enheder

Vi er meget tilfredse med dagens cooking class. Vi fik fin forklaring og tid til at skrive opskrifterne ned. Maden smagte rigtig godt og prisen billig. Kan anbefales.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, hskadhauge
Anmeldt 21. februar 2016 fra mobile enheder

Lækker og velsmagende mad, billig "fresh beer" og skøn familie, der driver stedet. Vi har spist, drukket og hygget her flere gange i løbet af vores ferie og er bestemt ikke blevet skuffet. Stedet benyttes hovedsagelig af turister, men atmosfæren og er lokal - og det er priserne i øvrigt også. Benyttede deres "car hiring service" og det kan klart anbefales. Toilet-faciliteterne trækker en stjerne ned, hvilket er ærgerligt, da det blot er rengøring, der skal til. Fedt sted!

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, FamElgaard
Anmeldt 1. oktober 2015 fra mobile enheder

Fantastisk cafe med en dejlig atmosfære. Vi startede vores rejse i Kina, og blev allerede der anbefalet at finde det sted i Hoi An. Da vi 1,5 måned efter ankom opsøgte vi selvfølgelig stedet. Fantastisk(!!!) mad, som resulterede i at vi bookede en booking class her. Det var en rigtig god oplevelse der endte ud i lækker, lækker mad. Ikke svært at finde men stadig en cafe med en dejlig beliggenhed lidt væk fra byens til tider kaotiske centrum. Absolut et besøg og en cooking class værd!
Sødt personale og søde gæster!

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, primmes
Anmeldt 20. februar 2014 fra mobile enheder

Et af de billigste spisesteder i Hoi An. Maden er lækkert anrettet og smager af en masse. Det er samtidig også det bedste spisested, jeg var oplevet i Hoi an. Man kan få øl til 3000 Dong stykket!

Tak, aSteffensen

Rejsende, der kiggede på Cafe 43, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Cafe 43? Fortæl om dine oplevelser!