“Fantastisk mad!”

Miss Ly Cafe
nr. 171 af 1.230 Restauranter i Hoi An
Køkkener: Vietnamesisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Vi ankom til den travle Miss Ly ved 18.00 tiden og skulle vente 30 minutter på et bord, da der var meget travlt. Du kan dog blive skrevet op, så du ikke bare skal sidde og vente.
Det var dog hele ventetide værd. Vi fik White rose dumplings, Cao Lau, Fried wonton og morning glory altsammen til topkarakter!
Et af de bedste måltider vi har haft i Vietnam.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, solskinsbarnet

Anmeldt 23. februar 2019 fra mobile enheder

Vi fik til frokost anbefalet restauranten fra byens turist information og vi blev positivt overrasket maden var super god og en hyggelig stemning om aftenen var der ikke et ledigt bord så vi gik forgæves

Dato for besøg: februar 2019
Tak, bennymunckj
Anmeldt 12. december 2018 fra mobile enheder

Egentlig var vi det bare for en drink, men med alle de lækre retter, som blev båret igennem fik vi alligevel lyst til at smage en fried wangtang til vores øl. Så godt, at vi er blevet enige om at spise her i aften også. Dejlig vietnamesisk mad.

Dato for besøg: december 2018
Tak, smik2014
Anmeldt 12. november 2018 fra mobile enheder

Dejlig sted, men der er alt for mange mennesker og det medvirker til at maden bliver lavet en smule for hurtigt. Havde fået det anbefalet af flere, men efter vores smag var det blevet for stort og turister

Dato for besøg: november 2018
Tak, Toke O
Anmeldt 3. april 2018 fra mobile enheder

Miss Ly er en lille hyggelig restaurant med rigtig lækker mad. Menukortet er ikke stort hvilket er godt og alt er friskt lavet. Restauranten er som mange andre vietnamesiske restauranter meget lille.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Hesselhero

Rejsende, der kiggede på Miss Ly Cafe, kiggede også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du været i Miss Ly Cafe? Fortæl om dine oplevelser!