Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor115 $
Hotels.com
Expedia.com115 $
eDreams115 $
Travelocity115 $
Orbitz.com115 $
Anmeldt d. 26. juni 2016 fra mobile enheder

Sunprime Beachfront er en rigtig godt og moderne hotel. Værelserne er super flotte, dog lidt små, men den fantastiske strand er LIGE uden for døren, så værelset fungere rigtig fint (køleskab, safety boks, tv, gratis aircondition, godt med skabsplads og rigtig pænt badeværelse.)

Hotellet er placeret direkte til strand og hyggelig strandpromenade.

På hotellets strand, er der spredt lækkert brunt sand uden større sten (normal er sandet på stranden groft og sort).
Der er mange solsenge, så det er ikke nødvendigt at resevere solsenge tidligt om morgen. Hotellets "beachboy" Suat er fantastisk. Han sørger for at stranden og solstolene altid fremstår pænt, og så yder han fantastisk service og laver fantastiske frozen fruit lemonades. Han gør alt hvad han kan for at give gæsterne den bedste strandtur muligt.

Hotellets spa er rigtig god og priserne er yderst furnuftigt. Jeg fik massage 3 gange i løbet af vores 14 dages ophold, og Wayna er rigtig behagelig imens hun udfører behandlingerne (5 stjernet spa massage der tilpasse den enkelte klient. Jeg er gravid, gjorde hun alt hvad hun kunne for at gøre behandlingen optimal og brugte kun naturlige økologiske parfumefri produkter)

Hotellets morgenmadsbuffet variere en smule i udvalget hver morgen, hvilket er rart.

Receptionen er døgnåben og bemandet af de sødeste personale.

Er du så heldig at have fødselsdag imens du er gæst på hotellet, dukker der en lille gave op fra personalet.

Vælger vi at rejse til tyrkiet igen, vender ci helt sikkert tilbage hertil Sunprime Beachfront.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Eva F
Anmeldt d. 10. juni 2016 fra mobile enheder

Værelserne er ikke så store, men de er nyrenoveret og ligner et værelse i et IKEA-katalog. Sengene er meget gode og vinduerne yder en god støjdæmpning. Der er gratis safetybox.
Vi har valgt All Inclusive og det er efter vores mening pengene værd. Der er meget og varieret mad og personalet er meget imødekommende og servicemindet.
Vi skal helt sikkert bestille en ny ferie hertil igen!

Dato for ophold: juni 2016
3  Tak, Steen66
Anmeldt d. 20. maj 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel, med god mad, Meget rent og utrolig venligt personale. Men der er enormt meget larm så hvis man sover let kan det være problematisk. Jeg endte med at måtte tænde airconditionanlægget hver aften så det kunne drukne bare lidt af larmen og musikken fra gaden

Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, Lærke C
Anmeldt d. 31. oktober 2015

alt i alt en super oplevelse dog kunne køleskabet have været bedre til at køle hotellet ligger direkte ved stranden hvilket er perfekt til badeferie med private solsenge og betjening helt ned til vandkanten vi vender tilbage næste sommer .

Værelsestip: alle er gode
Dato for ophold: august 2015
2  Tak, doncalle
Anmeldt d. 11. august 2015

Jeg er lige kommet hjem fra en uges ferie på dette vidunderlige hotel.
Ligger helt perfekt, direkte ud til stranden, og gåafstand til havnen (langs stranden eller hovedvejen) hvor bazaren og en hyggelig gågade ligger, samt masser af gode spise steder. Personalet er så søde og venlige! Morgenmaden er lidt kedelig, men der er noget for en værd smag. Frokosten er lækker, kan varmt anbefalde deres pizza og hvidløgsbrød! Drinks har de også styr på at lave mums! Ligger du ved poolen er der mellem 10-11 og mellem 15-16 happyhour på drinks, hvor en tjener kommer ned til poolen og serverer det du ønsker at bestille. Der er aktiviter i poolen og musik om aftenen på hotel nogen af dagene. Fra værelserne af var der den skønneste udsigt udover vandet/stranden
Da hotellet ligger centralt på strandpromonaden kan støj fra restauranter og barer ikke undgåes. Men omkring klokken 24-01, er der næsten ingen larm længere. :-)
Jeg synes uden tvivl at det er det bedste hotel og den bedste service jeg nogensinde har oplevet! Kunne sagens finde på at komme igen! KAN VARMT ANBEFALDES!

Værelsestip: De kan næsten ikke undgå at få et værelse, med en form for havudsigt.
Dato for ophold: august 2015
3  Tak, Y6291MQjuliej