“sød og rar betjening og ikke på nogen måde pressende”

Kahveci Alibey Finedining
nr. 37 af 544 Restauranter i Marmaris
Køkkener: International
Velegnet til: Smuk udsigt, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. juli 2015

Her presser man ikke gæsterne ind, de fleste kommer af sig selv igen og man får nogle rigtig møre velsmagende bøffer

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Bente G

Anmeldt 27. maj 2015

"Alibey" er en behagelig overraskelse, med mange velsmagende retter, både til frokost og middag, min favorit i de 14 dage hvor vi i Marmaris, blev 103 på kortet, Ali's Grilled Entrecote.
Jeg vil ikke glemme den venlige betjening, der er med til man føler sig velkommen.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, aagehald
Anmeldt 20. september 2014 fra mobile enheder

Lækkert mad til billige penge kan varmt anbefales og personalet kan tale dansk og de viser de fleste fodbold kampe total iorden

Tak, Ole H
Anmeldt 26. juli 2014

Fantastisk god restaurant. Altid god mad, der er pænt anrettet. God stemning, et meget venligt personale, der udviser en utrolig god service. Smuk beliggenhed. Perfekt

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, MarianneSparrevohn
Anmeldt 22. juli 2014

Fantastisk stemning, mad og service. De snakker dansk, og er utrolig venlige. Har godt Wifi. Man kan ligge på deres strandsenge og deres service er bare så god.

Dato for besøg: juli 2014
Tak, Alberte N

Rejsende, der kiggede på Kahveci Alibey Finedining, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i Kahveci Alibey Finedining? Fortæl om dine oplevelser!