“Kødet er ikke okay”
Anmeldelse af Sisters Steak House

Sisters Steak House
Reservér med
Sisters Steak House er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 51 af 541 Restauranter i Marmaris
Køkkener: Steakhouse, Skotsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til en rigtig dejlig mør bøf. Men Desværre fik vi nok den værste t-bone steak, som jeg nogensinde har fået. Det så lækkert ud, men Desværre var kødet næsten uspiseligt. Sejt og slet ikke lækkert

Tak, Søren H

Anmeldt 12. oktober 2015

tjenerne var mere interesseret i at gøre sig bemærket over for unge damer en at servere for andre gæster med det resultat at folk gik vi fik en drink men blev næsten flabet bet om hvor vi ikke skulle have mere en drink da vi havde bestilt 2 sangria og fik noget af en bowle var det jo rigeligt da vi lige havde spist

Tak, Finn S
Anmeldt 13. september 2015 fra mobile enheder

Super hyggeligt. Meget familiært. Kommer klart igen. Tjenerne var meget imødekommende og altid smilende

Tak, Jytte G
Anmeldt 29. juli 2015

Søde og nærværende tjenere som forstod at hygge om gæsterne. Og de gjorde alt for at lave maden som man ønsker.

Tak, Mette N
Anmeldt 27. maj 2015

Snyd ikke jer selv for et (eller flere) besøg her. Enten en hyggedag på standen, med utrolig venlig service og en lækker frokost i hyggelige omgivelser eller en aften med god mad og dejlig stemning frembragt af de flinke folk der arbejder der. Vi vender helt bestemt tilbage igen igen igen.....:-)

Tak, Torbenvp

Rejsende, der kiggede på Sisters Steak House, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i Sisters Steak House? Fortæl om dine oplevelser!