Anmeldt d. 7. november 2021

vi var 15 dage på Blue Bay. Det er et godt hotel, særligt voksen poolen er fantastisk.
Maden var ikke 5 stjernet, måske på grund af Corona?. Værelserne var rigtig gode, med en helt fantastisk rengøring. Hotellets område er meget stort, så man skal gå ret langt efter noget at drikke. Det der er helt i verdens klasse ved hotellet er personalet, vi har været på rigtig mange hoteller men har aldrig oplevet så fantastisk, hjælpsom og serviceminded personale. Hvis vi kommer igen er det helt sikkert på grund af personalet.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, MogensFriis
Anmeldt d. 14. august 2019

Rigtig lækkert hotel, og ikke mindst fantastisk service af baren især Hakan og bar supervisor Dogan. Underholdnings teamet var også helt fantastisk især Billy han er noget for sig selv meget sympatisk og en fantastisk person som virkelig gør noget ud af sit arbejde for at vi gæster for en rigtig god ferie på Blue Bay hotel. Alt i alt en rigtig god besætning de har på hotellet. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: august 2019
Tak, jonasbeyer
Anmeldt d. 2. august 2019

Dejligt.hotel rent og flot, super service fra personalet. Fantastisk poolområde med masser af.aktiviteter både dag og aften til både børn og voksne. Mest fantastiske er hotellets animations team der sørger for hygge og sjove hele dagen.de gør opholdet super sjovt. En stor tak til Mustafa, Fred, crasy john og sue fra animations team for.en dejlig og posetiv oplevelse.

Et par ting.der kunne forbedres er wifi som kun virker langtsomt i receptionen så man skal ind og.sodde der for at komme på. Andet er lidt kaos ved aftensmaden når 400 gæster vil i buffeten på samme tid.. men alt i alt.et dejligt hotel. Vi har nydt hver dag.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Samsoedk
Anmeldt d. 19. februar 2019 fra mobile enheder

Det var en enormt god ferie med en fed pool og stranden som var tæt på og ikke mindst det underholdende animation team især sjove omsorgsfulde og sjove Alex.

Vi fik enormt god mad og gode drinks

‍♀️

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Ditte N
Anmeldt d. 6. juni 2018 fra mobile enheder

Stort og moderne hotel med alt hvad man har brug - mad og hjælp i lange baner.
Skøn start på dagen med morgengym og smil fra Sude.
Fedt trænings entrer med nye maskiner.
To minutters gang til stranden og lækre pools.
Et hotel med gang i den fra morgen til aften.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, AnjaToftH