Anmeldt 4. december 2017

Vi tilbragte en uge på dette skønne hotel.

Der var all inclusive med og det levede fuldt ud op til begrebet "all inclusive"

Servicen var I top, og hotel området har flere forskellige kroge man kan nyde en kold øl en kop kaffe eller noget alt efter om man vil side i fred og ro eller blandt andre mennesker.

Man kan benytte deres egen strand, (300 meter fra hotellet) hvor man kan få håndklæder med ned fra hotellet, dog er det ikke sandstrand, men strand med fine sten.

Hotellets personale er meget hjælpsomme, og opmærksomme,

Internet fungere fint på stort set hele hotellet.

Hotellet egner sig både til familier med børn, og til par

Værelsestip: Havudsigt er muligt, men begrænset
  • Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, JanWeyhe
Anmeldt 10. juli 2017

For at min anmeldelse skulle have været lidt bedre, er der nogle enkelte ting der skulle ændres på, for det første er det ikke særlig velegnet hvis man har børn/teenagere med, da underholdningen fra teamet var meget målrettet til voskne, mit barnebarn på 12 spurgte flere gange om hun måtte være med. Jeg ved ikke om det var os der var meget uheldige, men der var mange tyriske turister, hvor deres drenge fik lov til at terorisere ved poolen og deres mødre sad og holdt hof ved bordene omkring poolen. Mændene sad samlet andetsteds og var ligeglade. Jeg ved også det var til stor irritation for personalet da deres borde altid flød med rester af mad og drikkevarer. Derudover savne vi skiveost til morgenmaden, men eller var personalet søde og rare og meget hjælpsomme. Maden kunne i det lange løb godt være lidt ensformigt med kun kylling, kalkun og en enkelt gang and. Jeg undrer mig altid over mange folks uhyggelige spisevaner, med at tage så meget mad for ikke at spise op, der var mad nok hele tiden, så der var ikke nogen grund til at overfylde tallerkenerne.

• Overnattede: juni 2017, rejste med familie
2  Tak, Bente G
Anmeldt 26. juli 2016

Blue Bay Platinum er et dejligt hotel, personalet, maden og service er bare så godt. Vi kom f.eks. med forskellige ønsker til værelset og vi fik hvad vi ønskede. Hotellet ligger i 2. række til stranden, og der kan derfor være meget varmt ved poolområdet, men pools var lige som lidt afkølede, og det var skønt. Man kan både spise frokost i restauranten, men der er også lettere frokost ved poolen, durumruller, pizza, kylling, burger salat mm. Man kan gå langs strandpromenaden ind til den gamle bydel og basar, det tager ca. en god halv time, her skal man prutte om priserne, men ingen var særlig påtrængende, det var skønt. Så kan kun sige vii havde en fantastisk ferie og kommer gerne tilbage en dag.

Værelsestip: vælg værelse med udsigt til havet og og øverst oppe, så er der en skøn udsigt
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Anne_MarieDenmark
Anmeldt 20. juli 2016

Styr på det hele på hotellet. Dejlig mad uanset måltid, personalet er både flinke og meget hjælpsomme. Der er et team intertainment som bestemt ikke må undervurderes. De er aktive blandet alle typer af gæster hele dagen og leverer top inderholdning.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, skovvej12
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig dejlig familieferie i Marmaris på Blue Bay med Spies Rejser.
Super beliggenhed i fornuftig afstand - 2 km - til centrum og med egen fantastisk strand.
4 pool-områder - også stille-pool - og med den bedste rengøring af poolområder set længe.
Fantastisk personale på alle pladser, rengøringspersonale virker dog lidt pressede rent tidsmæssigt.
Helt fantastisk godt køkken - all inklusive omfatter og snackbar med "rigtig" mad fra 11-18. Det betyder at der aldrig er kø når restauranten åbner til frokost eller aften.
Maden var som sagt i top, frisk, lækker og varieret.
Der er små butikker på hotellet, herunder frisør. Stor Wellness afdeling, gode træningsfaciliteter og sørme også tatovør !
Entertainment teamet var i særklasse. Om man kan lide konceptet eller ej er en smagssag, men de er top-professionelle og virkelig gode.
Også show/underholdning var godt.
5 stjerner hvis den gratis wifi havde fungeret i hele poolområdet.
Absolut anbefalsesværdigt...

Overnattede: juni 2016, rejste med familie