Anmeldt 20. juli 2016

Styr på det hele på hotellet. Dejlig mad uanset måltid, personalet er både flinke og meget hjælpsomme. Der er et team intertainment som bestemt ikke må undervurderes. De er aktive blandet alle typer af gæster hele dagen og leverer top inderholdning.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, skovvej12
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig dejlig familieferie i Marmaris på Blue Bay med Spies Rejser.
Super beliggenhed i fornuftig afstand - 2 km - til centrum og med egen fantastisk strand.
4 pool-områder - også stille-pool - og med den bedste rengøring af poolområder set længe.
Fantastisk personale på alle pladser, rengøringspersonale virker dog lidt pressede rent tidsmæssigt.
Helt fantastisk godt køkken - all inklusive omfatter og snackbar med "rigtig" mad fra 11-18. Det betyder at der aldrig er kø når restauranten åbner til frokost eller aften.
Maden var som sagt i top, frisk, lækker og varieret.
Der er små butikker på hotellet, herunder frisør. Stor Wellness afdeling, gode træningsfaciliteter og sørme også tatovør !
Entertainment teamet var i særklasse. Om man kan lide konceptet eller ej er en smagssag, men de er top-professionelle og virkelig gode.
Også show/underholdning var godt.
5 stjerner hvis den gratis wifi havde fungeret i hele poolområdet.
Absolut anbefalsesværdigt...

Overnattede: juni 2016, rejste med familie
Tak, Kenneth Lund P
Anmeldt 24. juni 2014

Var på bluebay i en det var fremragende alt var i top maden, service , og personalet. Der var underholdning et par gange om dagen i poolen og senere på scenen om aften. Jeg var sammen med 4 børn , og de elsket det. Kan varmt anbefales

• Overnattede: juni 2014
1  Tak, Khan420
Anmeldt 2. august 2013

Min kæreste og jeg var en uge på Blue Bay Platinum Hotel i Marmaris. Hotellet er rigtig godt og ligger centralt til mange ting i byen.
Maden på hotellet var god i den uge vi var der og der var mange valgmuligheder hver dag, både morgen, middag og aften.
Vi kan helt sikkert anbefale det tyrkiske bad som hotellet også har. Her kan i spørge efter Kam, Sunny og JayJay, som var rigtig venlige over for os hele ugen igennem. De hjælper jer gerne!
I de forskellige barer på hotellet kan man stort set få alt, dog kun med deres eget lokale spiritus. Men hvis man forklarer dem hvad det skal smage af eller har et navn, så kan de fleste af dem lave det.
Alt i alt har det været en god oplevelse at bo på hotellet, da det er så vedligeholdt.

Værelsestip: Hvis du ikke er tilfreds med det værelse som du får, kan man altid spørge om der er mulighed for at få et andet.
  • Overnattede: juli 2013, rejste som par
1  Tak, Ditte P
Anmeldt 19. juli 2013

Boede i 3 rums værelse i anneksbygning. Stor terrasse med havudsigt, 2 fine store soverum og et fællesrum med fladskærm, køleskab og elkedel. Simpel rengøring af værelse 6 dage i ugen. God mad og venlig personale.
Ulækker poolområde hvor alt er tilladt. Folk medbringer drinks i poolen og der må spises ved poolkanten.
Ekstrem livlig poolområde hvor animation teamet sørger for - efter min mening- larmende primitiv underholdning. Dog kan den mindre relax pool bagved hovedbygningen benyttes, her er der betydelig mindre larm.
De gode måltider indtages i noget kaos. Hotellet mangler atmosfære og hygge, og 4 stjerner er lige i overkanten.

• Overnattede: juli 2013, rejste med familie
4  Tak, Helle K