Anmeldt d. 3. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig dejlig familieferie i Marmaris på Blue Bay med Spies Rejser.
Super beliggenhed i fornuftig afstand - 2 km - til centrum og med egen fantastisk strand.
4 pool-områder - også stille-pool - og med den bedste rengøring af poolområder set længe.
Fantastisk personale på alle pladser, rengøringspersonale virker dog lidt pressede rent tidsmæssigt.
Helt fantastisk godt køkken - all inklusive omfatter og snackbar med "rigtig" mad fra 11-18. Det betyder at der aldrig er kø når restauranten åbner til frokost eller aften.
Maden var som sagt i top, frisk, lækker og varieret.
Der er små butikker på hotellet, herunder frisør. Stor Wellness afdeling, gode træningsfaciliteter og sørme også tatovør !
Entertainment teamet var i særklasse. Om man kan lide konceptet eller ej er en smagssag, men de er top-professionelle og virkelig gode.
Også show/underholdning var godt.
5 stjerner hvis den gratis wifi havde fungeret i hele poolområdet.
Absolut anbefalsesværdigt...

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Kenneth Lund P
Anmeldt d. 24. juni 2014

Var på bluebay i en det var fremragende alt var i top maden, service , og personalet. Der var underholdning et par gange om dagen i poolen og senere på scenen om aften. Jeg var sammen med 4 børn , og de elsket det. Kan varmt anbefales

Dato for ophold: juni 2014
1  Tak, Khan420
Anmeldt d. 2. august 2013

Min kæreste og jeg var en uge på Blue Bay Platinum Hotel i Marmaris. Hotellet er rigtig godt og ligger centralt til mange ting i byen.
Maden på hotellet var god i den uge vi var der og der var mange valgmuligheder hver dag, både morgen, middag og aften.
Vi kan helt sikkert anbefale det tyrkiske bad som hotellet også har. Her kan i spørge efter Kam, Sunny og JayJay, som var rigtig venlige over for os hele ugen igennem. De hjælper jer gerne!
I de forskellige barer på hotellet kan man stort set få alt, dog kun med deres eget lokale spiritus. Men hvis man forklarer dem hvad det skal smage af eller har et navn, så kan de fleste af dem lave det.
Alt i alt har det været en god oplevelse at bo på hotellet, da det er så vedligeholdt.

Værelsestip: Hvis du ikke er tilfreds med det værelse som du får, kan man altid spørge om der er mulighed for at få et andet.
Dato for ophold: juli 2013
1  Tak, Ditte P
Anmeldt d. 19. juli 2013

Boede i 3 rums værelse i anneksbygning. Stor terrasse med havudsigt, 2 fine store soverum og et fællesrum med fladskærm, køleskab og elkedel. Simpel rengøring af værelse 6 dage i ugen. God mad og venlig personale.
Ulækker poolområde hvor alt er tilladt. Folk medbringer drinks i poolen og der må spises ved poolkanten.
Ekstrem livlig poolområde hvor animation teamet sørger for - efter min mening- larmende primitiv underholdning. Dog kan den mindre relax pool bagved hovedbygningen benyttes, her er der betydelig mindre larm.
De gode måltider indtages i noget kaos. Hotellet mangler atmosfære og hygge, og 4 stjerner er lige i overkanten.

Dato for ophold: juli 2013
4  Tak, Helle K
Anmeldt d. 10. juni 2013 fra mobile enheder

Boede på hotellet i juni og var fint tilfreds.

Havde booket et 2-rum værelse, hvilket kan anbefales varmt. Værelserne er meget store med god plads. Balkonen var ligeledes meget stor. Boede på værelse 2005 i hovedbygningen mod den stille pool og mod gaden. Her var perfekt eftermiddags- og aftensol.

Rengøring var middel og levede i min verden ikke op til de andre anmeldelser. Det er korrekt at indgangen på hotellet er utrolig smuk og bliver rengjort hele dagen. Rengøring på værelserne oplevede vi som middel. Ingen rengøring på balkonen hele ugen. Ej heller støvsugning eller gulvvask. Det selvom vi lagde drikkepenge hver dag.

Hotellet er meget lydt og man kan høre døre der bliver smækket hele tiden samt gæster der kommer larmende hjem om natten.

Underholdingen deltog vi ikke i.

Stranden er ganske udenmærket og kun 3 minutters gågang fra hotellet. Lidt grovsandet indtil 1 meter ud i vandet hvor der er fint sand. Fik liggestole på 1 række på hotellets "del" af stranden, hver dag. Liggestolende er gratis mod at man bestiller drikkevarer. Priserne på drikkevarerne var særdeles rimelige og der var god service.
Man kan gå langs strandpromonaden indtil centrum og havnen, hvilket er en god gåtur på 20-30 min.

Morgenmaden var efter skandinavisk standard på et 2 tal ud af 5, hvor 5 er skandinavisk standard. Dårlige råvarer, dårligt brød, saftevandsmaskine fungerer som juice, hvilket er under alt kritik. Der var heller ingen friskskåret frugter ud over det basale: appelsiner, grapefrugt, æbler, blommer. Savnede meloner, bananer etc.

Frokosten og aftensmaden var udenmærket med god variation og ikke kun kylling som andre har skrevet. Der var massere af kød. Oplevede ingen lange køer til mad. Dog er der mange menesker og rummet bliver derfor meget hektisk og ikke hyggelig. Aftensmaden bliver efter min opfattelse serveret alt for sen for mindre børn. Åbner kl. 19.

Snackservering i løbet af dagen var generelt ulækker burger, kyllingkebab, dårlige pomfritter, overkogt pasta og ikke så lækre pizzaer. Der var også tyrkiske kager, slushice m.m.

Servering af drikkevarer var udenmærket med original coca-cola sodavand m.m og lokal øl (EFES), vin og sprut.

Området var fint med McDonald's, godt supermarked, diverse souvenirsbutikker, barer og restauranter lige ude for døren. Generelt er der ikke så meget shopping i Marmaris af mærketøj og sko. Det meste er "fake", hvilket ikke er tiltallende.
Taxi til byen koster ca. 40-50 kr.

Jeg blev positiv overrasket over, at der generelt ikke er overivrige "sælgere" på diverse restauranter og butikker.

Hotellet er besøgt af mange englændere og russere.

Kan anbefale hotellet til chartergæster og er formentlig en af byens bedre hoteller. Alt taget i betragtning er hotellet mere et tre stjernet end 5 stjernet. Jeg vælger dog at give 4 stjerner for flot renoveret hotel, god beliggenhed, der er tæt på strand og generelt ok prisvenligt all-inklusiv hotel.

Dato for ophold: juni 2013
2  Tak, bbilde