Anmeldt 4. oktober 2016

I må meget gerne læse hele min anmeldelse, men allerførst få booket det hotel, I vil ikke fortryde det!
Dette var ikke det oprindelige hotel vi havde booket, men pga. militær kuppet i 2016 aflyste vi ferien, men blev ringet op af Bravo Tours senere der sagde at vi kunne komme afsted alligevel, dog var det bare et andet hotel. Vi sagde ja, uden at vide hvad vi gik ind til og blev vi MEGET overrasket. Dette hotel er topklasse, det er stilrent, lækker mad, søde tjenere der arbejder hårdt for at du kan slappe af, lækker placering, lækker pool og strand og værelserne er fantastiske.
Det var min kæreste og jeg der var afsted og da vi ankommer er det to enkeltsenge vi får i et værelse på 1. sal. Dagen efter går vi ned i reception for at hører om de måske har et værelse med en dobbeltseng til rådighed og det havde de - på 5. sal med to balkoner en med delvis havudsigt og den anden til byen. Sådan en god betjening.
Maden er god og varierende, de griller morgen, middag og aften, der er stenovnspizza. de holder tema om aften hvor der nogle gange er shows også, vildt hyggeligt.
Vi har besluttet at vi kommer tilbage, det er stensikkert.
Forresten, det er voksenhotel, men vi er et kærestepar på 19 år og vi hyggede os!

Værelsestip: Hvis du har lidt flere penge på lommen, så book værelse med hel havudsigt!
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
3  Tak, matildelervad
Anmeldt 3. august 2016

Dejligt hotel med fantastisk beliggenhed, så bliver det ikke tættere på havet. Super rengøring over alt . Velsmagende mad - men typisk tyrkisk med mest fjerkræ. Fin service af meget venligt smilende personale . Underholdning på det jævne. Kan anbefale dette sted.

• Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Erik K
Anmeldt 10. juli 2016

Fantastisk hotel. Utrolig flot rengøring. Al den mad at vælge imellem, som smagte godt.
Super service,Underholdning hver dag. Lækker pool.Altid meget venligt smilende personale .Kan anbefale dette sted.

Værelsestip: Vælge værelse med hav udsigt.
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Peter N
Anmeldt 22. maj 2015

Efter 14 dejlige dage er vi lige hjemkommet fra Tyrkiet hvor vi igen boede på dette dejlige hotel, med All inklusiv. Dejligt personale, pragtful mad, flot rent og velholdt alle steder. Underholdning hver dag / aften. Der kommer vi meget gerne igen, ros til Bravo Tours for at tilbyde dette sted.

NB! Hotellet er et voksen hotel

Mvh. Palle

• Overnattede: maj 2015, rejste med venner
Tak, Palle W
Anmeldt 16. maj 2014

Lige hjemkommet fra Tyrkiet hvor vi boede på dette dejlige hotel, med All inklusiv. Dejligt personale, pragtful mad, flot rent og velholdt alle steder. Underholdning hver dag / aften. Der kommer vi meget gerne igen.
Ros til bravotours for at tilbyde dette sted.
Mvh.
Palle