Anmeldt d. 3. august 2016

Dejligt hotel med fantastisk beliggenhed, så bliver det ikke tættere på havet. Super rengøring over alt . Velsmagende mad - men typisk tyrkisk med mest fjerkræ. Fin service af meget venligt smilende personale . Underholdning på det jævne. Kan anbefale dette sted.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Erik K
Anmeldt d. 10. juli 2016

Fantastisk hotel. Utrolig flot rengøring. Al den mad at vælge imellem, som smagte godt.
Super service,Underholdning hver dag. Lækker pool.Altid meget venligt smilende personale .Kan anbefale dette sted.

Værelsestip: Vælge værelse med hav udsigt.
Dato for ophold: juni 2016
Tak, D5195AJpetern
Anmeldt d. 22. maj 2015

Efter 14 dejlige dage er vi lige hjemkommet fra Tyrkiet hvor vi igen boede på dette dejlige hotel, med All inklusiv. Dejligt personale, pragtful mad, flot rent og velholdt alle steder. Underholdning hver dag / aften. Der kommer vi meget gerne igen, ros til Bravo Tours for at tilbyde dette sted.

NB! Hotellet er et voksen hotel

Mvh. Palle

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Palle W
Anmeldt d. 16. maj 2014

Lige hjemkommet fra Tyrkiet hvor vi boede på dette dejlige hotel, med All inklusiv. Dejligt personale, pragtful mad, flot rent og velholdt alle steder. Underholdning hver dag / aften. Der kommer vi meget gerne igen.
Ros til bravotours for at tilbyde dette sted.
Mvh.
Palle

Dato for ophold: maj 2014
5  Tak, Palle W
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 6. august 2011

Jeg er lige kommet tilbage fra Cettia Beach Resort for 2 uger siden, var ikke sikker på, hvordan det ville være, men vi blev ikke skuffede, meget rent, Honey og Ozzy var utrolige, meget venligt personale og meget hjælpsomt, prøver kun på at booke til næste år, håber de fortsætter med det.

1  Tak, xDebs69x
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original