113 $
  • Pool
Maris Beach Hotel(Marmaris)(Meget for pengene!)
85 $
Club Aida(Marmaris)
85 $
71 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 80 $ pr. overnatning.

Candan Apart Hotel(Marmaris)(Meget for pengene!)
57 $
  • Restaurant
Supreme Hotel Marmaris(Marmaris)(Meget for pengene!)
69 $
Priceline
Anmeldt for 3. august 2016

Dejligt hotel med fantastisk beliggenhed, så bliver det ikke tættere på havet. Super rengøring over alt . Velsmagende mad - men typisk tyrkisk med mest fjerkræ. Fin service af meget venligt smilende personale . Underholdning på det jævne. Kan anbefale dette sted.

• Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Erik K
Anmeldt for 10. juli 2016

Fantastisk hotel. Utrolig flot rengøring. Al den mad at vælge imellem, som smagte godt.
Super service,Underholdning hver dag. Lækker pool.Altid meget venligt smilende personale .Kan anbefale dette sted.

Værelsestip: Vælge værelse med hav udsigt.
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Peter N
Anmeldt for 22. maj 2015

Efter 14 dejlige dage er vi lige hjemkommet fra Tyrkiet hvor vi igen boede på dette dejlige hotel, med All inklusiv. Dejligt personale, pragtful mad, flot rent og velholdt alle steder. Underholdning hver dag / aften. Der kommer vi meget gerne igen, ros til Bravo Tours for at tilbyde dette sted.

NB! Hotellet er et voksen hotel

Mvh. Palle

• Overnattede: maj 2015, rejste med venner
Tak, Palle W
Anmeldt for 16. maj 2014

Lige hjemkommet fra Tyrkiet hvor vi boede på dette dejlige hotel, med All inklusiv. Dejligt personale, pragtful mad, flot rent og velholdt alle steder. Underholdning hver dag / aften. Der kommer vi meget gerne igen.
Ros til bravotours for at tilbyde dette sted.
Mvh.
Palle

Overnattede: maj 2014, rejste som par
5  Tak, Palle W
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 6. august 2011

Jeg er lige kommet tilbage fra Cettia Beach Resort for 2 uger siden, var ikke sikker på, hvordan det ville være, men vi blev ikke skuffede, meget rent, Honey og Ozzy var utrolige, meget venligt personale og meget hjælpsomt, prøver kun på at booke til næste år, håber de fortsætter med det.

1  Tak, xDebs69x
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original