“havne front”

Marmaris Marina
Book på forhånd
576,79 $*
og derover
Privat Dalyan Iztuzu River Boat Caunos Tour med...
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 22. juli 2017

super dejligt sted at gå en tur og man finder de dejligste spisested samt meget andet det er en tur værd

Tak, jytte r
Filtrér

Anmeldt 30. oktober 2016

Havnen er præget af utroligt meget leben, som retter sig mod turisterne. Det er både godt og skidt, da det pludselig kan føles som bare alt for meget.

Tak, BrittaL228
Anmeldt 3. august 2016

Stedet er meget hyggeligt, masser af cafeer og restauranter i dejlig omgivelser lige ud til vandet.

Der er dog forskel på hvormeget service og hvor gode serveringer man får fra sted til sted.

Tak, CalebLarue
Anmeldt 20. juli 2016

Hvis i skal på en sejltur uden høj musik og for mange mennesker, så find Amadeus Boat på havnen. Vi sejlede ud kl 10.30 og var tilbage ca kl. 18.00, vi var kun godt 20 personer med på turen og alle var så søde og venlige. Vi fik the, kiks og vandmelon i løbet af dagen og en skøn frokost som blev tilberedt af friske råvarer mens vi var på båden. Vi gjorde 5 stop i løbet afdagen hvor vi kunne bade og Ahmet (ejeren) sørgede for at ligge til hvor der ikke var andre både.
Det var en fantastisk hyggelig og afslappende dag og vi gav kun 40 TL for turen inkl. frokost. Drikkevarer købes ombord til meget billig penge.

1  Tak, Jannie J
Anmeldt 29. juni 2016

Gik en tur rundt i Marinaen, en sen eftermiddag, mange skønne restauranter, vi spiste på restaurant Fillini.
Utrolig mange særprægede skibe, Piratskibe, Vikingeskibe og mange andre som sejlede turister rundet på dykkertur, fisketur, og på sight.
Mange private både, som var på rundtur i middelhavet, eller jorden rundt.
Den største luksus liner vi så var på 82 fod. flot skiv.
Desværre kunne vi ikke komme helt ind, forbi vagterne og se endnu flere flotte skibe på nærmere hold.

Tak, 585bjarke

Rejsende, der kiggede på Marmaris Marina, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i Marmaris Marina? Fortæl om dine oplevelser!