“Klasse sted for en rolig aften!”
Anmeldelse af Stella Restaurant & Bar

Stella Restaurant & Bar
nr. 47 af 519 Restauranter i Marmaris
Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

God mad! Det lokale mad er super og som næsten alle andre steder i marmaris laver de steak, hvilket de er rigtig gode til :)

Søde rolige tjenere, fremragende lokal vin og en super mulighed for at få serveret dessert og drinks på molen.

Vi kom her 5 gange på vores 14 dage.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, jonathanStormK

Anmeldt 21. september 2015

Fantastisk personale, skønne solsenge og så laver de fantastisk mad. Og serveringen er i topklasse Er helt klart et sted jeg kan anbefale også hvis i vil ligge ved stranden, de holder ens solseng til dagen efter skøn service

Dato for besøg: september 2015
Tak, Vivian1969
Anmeldt 6. september 2015

Fantastisk service og personale! Dette er et sted vi har besøgt gentagende gang vi har været i Marmaris. De laver rigtig god mad - og der er virkelig værdi for pengene.

Tak, Michelle K
Anmeldt 1. september 2015

Besøgte denne restaurant med min kæreste. Vi ville besøge en retsarant hvor vi kunne hygge os som kærerster, og få noget god mad. Og det fandt vi.
Betjeningen er høflig, og de ved hvad de servere. Vi fik hhv en bøf og en lokal ret med marineret kød på spyd. Det mest møre kød jeg fik på ferien.
Hvis du er til ro og god udsigt, så vælg en plads på balkonen. Der kan man sidde ved små borde, og nyde udsigten over et lille torv, promenaden og havet.
Priserne er rimelige

Tak, Dupont67
Anmeldt 29. august 2015

Vi spise en enkelt gang på Stella på vores tur på Marmaris.

Restauranten så udefra hyggelig og indbydende ud, i modsætning til de omkringliggende neon-oplyst barer og caféer. Temaet virker til at være fransk/middelhavsinspireret, selvom dette ingensteder kom 100 % til udtryk.

Vi havde ikke den store sult, og nøjedes med hvidløgsbrød til forret og en Pizza Pepperoni samt Pasta Carabonara til hovedret.

Forretten (hvidløgsbrødet) var et udemærket fladbrøds-lignende brød med (lidt for meget) ost ovenpå. Smagen, sprødheden og størrelsen var dog fin, og passede godt til beskrivelsen fra menukortet.

Pizzaen var en velykket, tynd og forholdsvist stor sag med små pepperoni-skiver i fine mængder. Osten var lidt kedelig og intetsigende hvilket var en skam da der på denne pizza var skiltet med dobbelt ost. Pasta-retten var kødfuld og havde en fin sovs der hverken var for flydende eller klumpet.

Vinkortet på stedet var større end hvad vi ellers så, og et glas til ca. 20 tyrkiske lira svarede til ca. 500 ml. Vinen bliver serveret i en lille karaffel så du selv kan dosere den i glasset. Vi fik to fine glas hhv. Sauvignon Blanc og en sødere Muscato som vi var meget tilfredse med. Det skal siges vi ikke er de store vin-kendere, men begge vine blev serveret kolde, i fine mængder og med en profil der svarede til den i menukortet (hvilket i øvrig var meget konkret og retvisende).

Services var fin, men dog også noget stresset hvilket gav lidt forvirring omkring vores betaling. Tjeneren hentede det ene øjeblik vores betaling, hvorefter han 2 minutter senere kom tilbage og spurgte om alt var ok. Han synes fuldstændig at have glemt at vi allerede havde betalt, og måtte på jagt efter vores regning og byttepenge igen. Ingen sure miner, beskyldninger eller andet, men stadig ikke hvad man forventer på en decideret restaurant.

Vores indtryk er, at Stella er et af de bedre steder på promenaden, så hvis du liiige vil punge 10-20 % ekstra ud i forhold til de i forvejen lave priser, så tør vi godt anbefale Stella.

Tak, Mikkel K

Rejsende, der kiggede på Stella Restaurant & Bar, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i Stella Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!