“Very good”
Anmeldelse af Samdan Restaurant

Samdan Restaurant
Velegnet til: Forretningsmøder, Familier med børn, Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

Dejlig restaurant med meget stort menukort. Alt fra tyrkisk til indisk mm.
Dejlig pasta og fisk
Absolut et besøg værd.

Tak, Peter K

Anmeldt 1. juni 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad - spist her flere gange. Bøffer i særklasse, lækre pastaretter. Alt i top. Super fin betjening, opmærksomme tjenere.
Anbefales klart!

Tak, Nanmus
Anmeldt 9. august 2016 fra mobile enheder

Vi har ikke fået noget beder mad i Marmaris og det kan anbefales at man besøger det. Rigtig god betjening vi har været mange steder at spise men det er der er trods alt den bedste sted man spiser

Tak, Jimmy H
Anmeldt 9. august 2016 fra mobile enheder

Vi tog over og spiste på Samdan efter at have læst anmeldelser herinde. Det levede op til forventningerne, med rigtig god mad, og et dejligt personale. Det er helt klart et besøg værd!

Tak, Sara B
Anmeldt 28. juli 2016

Intet mindre end fantastisk restaurant, hvor personalet i sig selv giver folk lyst til at komme igen og igen. Har besøgt Marmaris 4 gange nu, og hver gang har vi spist på Samdan Rastaurant 4-6 gange i løbet af ferien. Stedet er pænt og rent, og hygiejnen i top. Vi er kommet der både som par og med børn, og begge dele er lige gode oplevelser.
Maden er fantastisk uanset om man vælger tyrkisk eller andre retter.
Bøfferne er et helt kapitel for sig selv. Kan næsten ikke rose dem nok, og de er en sikker vinder - HVER GANG - altid så møre at de kan tygges med øjenbrynene. Helt igennem skønt sted, og vi kan kun give vores bedste anbefalinger til stedet og personalet. Hvis man ikke prøver Samdan, har man ikke oplevet Marmaris rigtigt

Tak, Camilla J

Rejsende, der kiggede på Samdan Restaurant, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i Samdan Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!