“Bedste frokost”
Anmeldelse af Tiffany's Steak House

Tiffany's Steak House
nr. 57 af 519 Restauranter i Marmaris
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her det meste af vores ferie, godt frokostudvalg og hyggeligt.

Ikke perfekt for aftensmad men ok.
Stille og rolige tjenere også :)

Dato for besøg: juli 2016
Tak, jonathanStormK

Anmeldt 22. august 2015 fra mobile enheder

Vi havde lyst til en lækker steak og da vi passerede Tiffany's lod vi os lokke indenfor, af tjeneren der fisker kunder udenfor restauranten. Her blev vi lovet friske steaks, af kød som ikke havde været frosset ned og gratis kaffe efter måltidet. Vi fik et dejligt bord på tagterrassen og studerede menu kortet. Tjeneren stod på nakken af os hele tiden. Det kunne ikke gå stærkt nok for dem, med at få os til og bestille. Og lige så snart vi havde afgivet vores bestilling, fik vi en 'starter' bestående af friskbagt tyrkisk brød med 3 slags dyppelse. Det var lækkert, men vi havde knap nok sunket det, før hovedretten blev serveret. Det så virkeligt lækkert og indbydende ud. 1 x Pebersteak og 1 x Plankesteak. Og det smagte også dejligt, bortset fra at steaken var grynet og ihvertfald ikke frisk som lovet. Vi vil gerne nyde vores mad og tale sammen under måltidet, men der stod hele tiden en tjener og holdt øje med os. Og hvis vi talte lidt sammen ville de tage vores tallerkner, selvom vi ikke var færdige. Virkeligt irriterende. Da vi var færdige med og spise ventede vi på kaffen som vi blev lovet, den kom aldrig og efter en halv time bad vi om regningen, betalte og gik igen. Virkelig dårlig service.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, 335perniller
Anmeldt 9. juli 2015

En restaurant med meget liv hele dagen. Venlige tjenere, afryddere osv. Et menukort der ikke er overdrevet stort. Maden er god, både frokost, og aftensmad.

Dato for besøg: juni 2015
1  Tak, 106henriks
Anmeldt 4. juni 2015

Rigtig god service, dejligt mad. Meget venligt personale. Et sted man følte sig godt tilpas. Vi var en stor familie og alle var godt tilfredse.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Bente179
Anmeldt 27. maj 2015 fra mobile enheder

Skulle have cola zero pga vores barn har diabetes. Spurgte 2 gange og de lovede med deres hjerte at det var cola zero.
Men det var det ikke, vores søn havde en frygtelig nat:-(
Betjeningen var nærmest ikke tilstede.
Maden ok, men har spist mange andre steder som var meget bedre og billigere.

Dato for besøg: maj 2015
2  Tak, T5227DXdavidn

Rejsende, der kiggede på Tiffany's Steak House, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i Tiffany's Steak House? Fortæl om dine oplevelser!