“Plads til forbedring ”
Anmeldelse af British Corner

British Corner
nr. 63 af 541 Restauranter i Marmaris
Køkkener: Europæisk, Fransk, Irsk, Steakhouse, Tyrkisk, Skandinavisk, Skotsk, Grill
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk, Store grupper, Barhygge, Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten d 28/5-2018.
Her bestilte vi 2 steak, med tilbehør.
Vores mad kom ind på nogle ekstremt varme ler platter.
Kødet som ellers var udemærket da det blev serveret, lå og stegte videre på de varme ler platter.
Service var der ikke meget af ved vores bord. Tjenerne var travlt optaget med at danse og pjatte rundt.
Musikken var så høj inde i restauranten at det var svært at fører en samtale.

Skulle vi komme igen, er det ikke på grund af lyst, men udelukkende på grund af nød.

Tak, Carsten P

Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Til starters fik vi et rigtig lækkert Naan brød, som var brændende varm.
Vi fik 2 tyrkiske retter som vi delte der var massere af mad, og specielt deres istandbul var rigtig god.

Vil helt klart anbefale dem frem for sweet corner.

Tak, Gustav S
Anmeldt 13. december 2015

Helt klart vores stamrestaurant hver gang vi er på ferie i Marmaris. Maden er aldeles fremragende og til fornuftige priser. Samtidig er personalet meget flinke og imødekommende. British Corner er uden skyggen af tvivl et fantastisk spisested og vi kan ikke vente med at komme tilbage til næste år.

Tak, Frederik N
Anmeldt 17. november 2015 fra mobile enheder

Vi besøgte for første gang British corner for tre år siden. Fantastisk garlic steak og personale. I år var vi tilbage i marmaris igen og det er stadig ligeså fantastisk der!

Tak, katrines1234
Anmeldt 12. november 2015

Det er vores ynglings spisested, spiser der flere gange i løbet af ferien. Maden er helt fantastisk, deres bøf er byens bedste og til en rimelig pris. Personalet er venlig, imødekommende og altid en sjov bemærkning. Vi glæder os allerede til at besøg igen 2016.

1  Tak, Ib H

Rejsende, der kiggede på British Corner, kiggede også på

Marmaris, Marmaris District

Har du været i British Corner? Fortæl om dine oplevelser!