“Fremragende mad til billige penge”
Anmeldelse af British Corner

British Corner
nr. 62 af 544 Restauranter i Marmaris
Køkkener: Europæisk, Fransk, Irsk, Steakhouse, Tyrkisk, Skandinavisk, Skotsk, Grill
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Barhygge, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Til starters fik vi et rigtig lækkert Naan brød, som var brændende varm.
Vi fik 2 tyrkiske retter som vi delte der var massere af mad, og specielt deres istandbul var rigtig god.

Vil helt klart anbefale dem frem for sweet corner.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Gustav S

Anmeldt 13. december 2015

Helt klart vores stamrestaurant hver gang vi er på ferie i Marmaris. Maden er aldeles fremragende og til fornuftige priser. Samtidig er personalet meget flinke og imødekommende. British Corner er uden skyggen af tvivl et fantastisk spisested og vi kan ikke vente med at komme tilbage til næste år.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Frederik N
Anmeldt 17. november 2015 fra mobile enheder

Vi besøgte for første gang British corner for tre år siden. Fantastisk garlic steak og personale. I år var vi tilbage i marmaris igen og det er stadig ligeså fantastisk der!

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, katrines1234
Anmeldt 12. november 2015

Det er vores ynglings spisested, spiser der flere gange i løbet af ferien. Maden er helt fantastisk, deres bøf er byens bedste og til en rimelig pris. Personalet er venlig, imødekommende og altid en sjov bemærkning. Vi glæder os allerede til at besøg igen 2016.

Dato for besøg: september 2015
1  Tak, Ib H
Anmeldt 9. juli 2014

Rigtigt god stemning når mørket falder på. Højt musik og underholdning. Maden er rigtigt god . Smilene personale og god betjening . Man følger sig hjemme.

Dato for besøg: august 2013
    • Stemning
1  Tak, Toldbod

Rejsende, der kiggede på British Corner, kiggede også på

Armutalan, Marmaris District

Marmaris, Marmaris District

Har du været i British Corner? Fortæl om dine oplevelser!