Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.537)
Filtrer anmeldelser
1.537 resultater
Medlemsvurdering
791
461
172
58
55
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
791
461
172
58
55
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.537 anmeldelser
Anmeldt 20. april 2015

Venlig modtagelse og pæn lobby giver et godt førstehåndsindtryk. Tog i mod tilbudet om at blive opgraderet til et superior room, da det ikke kostede meget mere og indeholdt morgenmad, adgang til en dejlig lounge på 11 etage, vask/rensning af 3 stykker tøj i døgnet samt gratis parkering ( dog på en parkeringsplads et stykke fra hotellet ). Næste gang jeg er på de kanter vil jeg også benytte mig af tilbudet.
Værelset var fint og rummeligt og havde en fin udsigt til Konak samt nogen trafikstøj. Sengen var god og det samme var dyne og hovedpude . Badeværelset var ligeledes velfungerende og der var godt med accessories, badekåber og hjemmesko. Arbejdspladsen var fin og internettet var hurtigt. Internetadgangen var dog af sådan en beskaffenhed at man med jævne mellemrum må koble på igen.
På 11. sal er der et veludstyret fitnesscenter, hvor man kan dyrke motion og samtidig nyde den flotte udsigt. Endvidere er der indoor pool og jacuzi samt børepool. Det hele så fint ud, men jeg havde ikke tid til at benytte det.
Morgenmaden er fin og righoldig og indeholder lokale oste, oliven samt naturligvis tyrkisk bagværk. De scramplede æg er lavet med fløde, men kokken laver gerne almindelige scramplede æg efter ønske. I lighed med andre æggeretter i øvrigt. Appelsinjuicen var friskpresset og god. Der var et ret stort udbud af økologiske produkter og det var muligt at bestille espresso, cappuccino og tyrkisk kaffe. Tjenerne var meget imødekommende og allerede dag nummer to huskede den ene tjener mine præferencer. Input til forbedringer kunne være at croissanterne kunne være bedre og mere sprøde samt at dåsefersknerne blev udskiftet med noget andet. Endvidere synes jeg, at man også skal optjene bonuspoints ved bookinger foretaget via tredje part. Dette er ikke tilfældet i dag og det er at gå i små sko.
Jeg oplevede et mindre problem, af selvskabt karakter, og dette blev løst med et smil og generelt har jeg kun ros overfor personalet.

Værelsestip: Betal ekstra for et superiorværelse - pengene er godt givet ud
  • Overnattede: april 2015, rejste alene
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, ErikMollerMadsen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Merih H, Public Relations Manager hos Movenpick Hotel Izmir, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. april 2015
Google Oversæt

Dear ErikMollerMadsen,
Dear Guest, thank you very much for taking the time to write your detailed review. We are pleased to read, that we could exceed your expectations. Thank you for mentioning our friendly staff. Regarding the internet connection, we are having some problems with Apple devices. Because of their software and security issues, the internet connection drops out short time periods. I shared your comments and suggestions with our Executive Committee.
Please be assured that your comments are taken seriously and will be fed back to the relevant heads of department for their attention.
Again, thank you for posting your feedback. We are looking forward to your next visit.
Best regards,
Merih Yumlu-PR manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Erhan Ç, General Manager hos Movenpick Hotel Izmir, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Mövenpick Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Erhan Ç, General Manager hos Movenpick Hotel Izmir, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Erhan Ç, General Manager hos Movenpick Hotel Izmir, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Mövenpick Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Erhan Ç, General Manager hos Movenpick Hotel Izmir, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser