Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com95 $
Travelocity95 $
Trip.com95 $
Tripadvisor95 $
StayForLong
CheapTickets95 $
Anmeldt d. 5. oktober 2015 fra mobile enheder

Super dejlig ferie på et sted, specielt er pool og bar området en lækker oase med nem adgang til strand og Strandpromenaden

Dogan er er godt udgangpunkt for en spændende ferie med let adgang både til strand, by, restauranter og shopping muligheder.

Dato for ophold: oktober 2015
2  Tak, 479olec
Anmeldt d. 15. juni 2015

Hyggeligt lille hotel med kun to etager, Wi-Fi på hele hotellets område og lige ved strand og by, god mad og en rigtig god betjening flinke og venlige tjenere.
Absolut et sted der er værd at besøge.
I nærheden er der mange seværdigheder Blandt andet masser af romersk kultur.

Dato for ophold: juni 2015
  • Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, aage2015
Anmeldt d. 24. januar 2014

Min søster og jeg tilbragte en uge på Dogan i okt/sept 2013. Et virkelig hyggeligt og dejligt hotel. Vi havde bevidst valgt et hotel uden børn og det var skønt. Personalet var fantastiske og servicen helt i top. Værelserne små men hyggelige. Pool-området var dejligt og fredeligt. Vi benyttede deres motionsrum næsten hver morgen. Det var lille men funktionelt.

Morgenbuffeten var god og med en fantastisk udsigt over stranden. Vi havde ikke all-inclusive og spiste kun morgenmad på hotellet. Man er omringet af 100vis af hyggelige restauranter, så der er ingen grund til at side på den samme restaurant hver aften. Beliggendeheden er rigtig skøn. Helt ned til vandet og man er i gåafstand til byen med masser af hyggelige butikker, og til den gamle bydel med de fantastiske ruiner.

Ulemper
Vores værelse lå ret tæt på køkkenet og tidligt om morgenen blev vi vækket af støj. Porcelæn der klirrede, gryder der blev tabt på gulvet, personalet der grinede og talte højt.

Det mandlige personale på hotellet var en anelse pågående og man skal være god til at sige fra hvis man da ikke ønsker en ferieflirt. Men det er generalt i Tyrkiet hvor også sælgerne er meget nærgående og insisterende. Det kan godt blive lidt belastende, men det må man tage med.

Jeg kan klart anbefale Dogan og byen Side.

Dato for ophold: september 2013
2  Tak, Heidi O
Anmeldt d. 29. december 2013

Vi var 4 piger på ferie og det var virkelige nogle skønne omgivelser. En oase midt i byen. Servicen helt i top og maden var førsteklasses.
Værelserne var ikke så store men da vi havde fået os indrettet var det ok. Super godt fitness rum.

Værelsestip: Der er nogle der er meget små.
Dato for ophold: oktober 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Hanne B
Anmeldt d. 6. februar 2013

Sunprime Dogan ligger fremragende,med virkelig god udsigt.der er stille og roligt i området.Hotellet er kun for voksne,og det blir fint respekteret.Maden lækker , nytillavet og varieret.
Personalet er hjælpsomme,og vi oplevede en ejlig stemning på hele hotellet.Vi var der en uge i maj 2012,og har bestilt 14 dage til maj 2013.

Værelsestip: der er kun 5 værelser med havudsigt,så bestil i god tid,hvis det er det I søger. :)
Dato for ophold: maj 2012
5  Tak, Anette t