“Tilfældig møde”

Køkkener: Tyrkisk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 29. april 2017 fra mobile enheder

Da vi var gået forkert inde i side, rankede vi ind i den ene ejer og han Ville anbefale stedet og vi blev hentet og kørt hjem efter en fantastisk middag men rigtig god betjening.....kan varmt anbefales....

Dato for besøg: april 2017
Tak, Dorthe J

Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Yndlingsrestaurant i Side :-) Altid fantastisk mad og smilende personale. Dette sted kan varmt anbefales til alle :-)

Dato for besøg: september 2016
1  Tak, Julie S
Anmeldt 28. juni 2016

Vi spiste her 2 gange på vores besøg. Begge gange var maden i top og betjeningen meget behagelig og opmærksomme. Prisniveauet er rimeligt.
Vi vil anbefale, at denne resturant besøges under jeres ophold i Side

Tak, Annette S
Anmeldt 24. juni 2016

Meget hyggelig og flot restaurant.
Betjeningen er virkelig god.
Maden er veltilberedt og serveres flot. Standarden har været rigtig god hvergang.
Priserne er rigti rimelige. Tournedos 44 TL.
Man kan vælge det tilbehør man ønsker, og måden det skal serveres på.
Hvis du ikke orker at gå hjem, kan du blive kørt.

1  Tak, Poul H
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Beliggende er ikke voldsom god men tæt på vores hotel og udemærket mad, søde tjenere og kolde øl :-)
Gode cassaroles og pizza

1  Tak, BlueViking

Har du været i Safran Restaurant Cafe & Bar? Fortæl om dine oplevelser!